- 33 280 – 42 140 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Policie České republiky je jednotný ozbrojený bezpečnostní sbor zřízený zákonem České národní rady ze dne 21. června 1991. Slouží veřejnosti. Jejím úkolem je chránit bezpečnost osob a majetku, chránit veřejný pořádek a předcházet trestné činnosti. Plní rovněž úkoly podle trestního řádu a další úkoly na úseku vnitřního pořádku a bezpečnosti svěřené jí zákony, předpisy Evropských společenství a mezinárodními smlouvami, které jsou součástí právního řádu České republiky. Policie České republiky je podřízena ministerstvu vnitra. Tvoří ji policejní prezidium, útvary s celostátní působností, krajská ředitelství policie a útvary zřízené v rámci krajských ředitelství. Zákon zřizuje 14 krajských ředitelství policie. Jejich územní obvody se shodují s územními obvody 14 krajů České republiky
Specialista digitalizace
Policejní prezidium České republiky – služební poměr
Místo výkonu: Praha 7 – Holešovice, Strojnická 27
Máte zkušenosti s digitalizačními projekty a chuť uplatnit je ve státní správě, kde právě dochází k dynamickému posunu v oblasti snižování administrativy? Moderní technologie vám nejsou cizí? Říká vám něco pojem Digitální Česko? Dokážete se orientovat v legislativě? Líbí se vám filozofie, že "úřady mají obíhat data, nikoli lidé"? Hledáme leadery, odborníky, ale i zapálené nadšence, kteří nám pomohou aktivně zefektivňovat policejní procesy, pomáhat s automatizací rutinních činností a hledat nové technologické možnosti, které pomohou podpořit výkon služby a přispějí tím k vyšší bezpečnosti v zemi.
Identifikace příležitostí pro digitalizaci a zefektivnění vnitřních procesů Policie ČR.
Návrh, zavádění a správa digitálních pracovních nástrojů, a to v roli vedoucího projektu nebo člena projektového týmu.
Aktivní komunikace s útvary policie, sběr a analýza požadavků na digitální změny.
Tvorba business a procesních analýz – mapování stávajících procesů a hledání možností pro zlepšení.
Získávání, interpretace a využívání dat pro návrhy digitálních řešení.
Příprava zadávací dokumentace a podkladů pro veřejné zakázky v oblasti digitalizace.
Spolupráce s externími dodavateli i interními útvary policie na implementaci digitálních řešení.
Testování pilotních projektů digitalizace a sběr a vyhodnocování zpětné vazby z praxe.
Spolupráce na tvorbě metodik, standardů a návodů pro interní digitalizaci.
Sledování trendů a legislativních požadavků v oblasti eGovernmentu.
Schopnost analyzovat a optimalizovat stávající procesy a navrhovat digitální řešení.
Sledování trendů a technologií v oblasti digitalizace a schopnost je aplikovat v praxi.
Kreativitu, vytrvalost, pracovní nasazení a vynikající komunikační schopnosti.
Dobré analytické schopnosti a umění využít moderní technologie k usnadnění práce.
Výhodou
Zkušenosti s implementací digitálních technologií a nástrojů v různých oblastech organizace.
Možnost podílet se na strategických digitálních projektech využívajících nejmodernější digitální nástroje.
Motivující pracovní prostředí a spolupráce s týmem odborníků.
Perspektiva růstu a rozvoje v oblasti digitalizace.
8–9. tarifní třída podle odborných zkušeností, benefity a individuální přístup
Možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace apod.).
Možnost účastnit se specializovaných kurzů, konferencí a další formy vzdělávání.
Možnost prohlubování znalostí ve 2–3 zvolených specializovaných oblastech digitalizace (např. legislativa, veřejné zakázky, projektové řízení, spolupráce s univerzitami apod.).
Komunikace na úrovní odborníků v oblasti digitalizace a platformy digitálních zmocněnců na mezirezortní úrovni.
Možnost podílet se na naplňování Zákona o právu na digitální služby v podmínkách Policie ČR.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu
s předmětem „Specialista digitalizace“Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?