- 48 000 – 86 000 Kč
- Plný úvazek
STATUTÁRNÍ MĚSTO HAVÍŘOV vyhlašuje výběrové řízení.
Tajemník Magistrátu města Havířova vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce: úředníka zajišťujícího výkon sociálně-právní ochrany dětí.
Zaměstnavatel:
Statutární město Havířov, Magistrát města Havířova.
Místo výkonu práce: Havířov-Město, Svornosti 86/2.
Platová třída: 11. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.).
Zajišťování agendy sociálně-právní ochrany dětí.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Dosažené vzdělání:
a) vyšší odborné vzdělání získané v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost.
b) vysokoškolské získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku.
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
K přihlášce se připojují tyto doklady:
Vybraný uchazeč před vznikem pracovního poměru doloží:
Doba uzavření pracovního poměru: na dobu neurčitou (3 měsíční zkušební lhůta).
Lhůta a adresa pro podání přihlášky:
Přihlášky s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 10.6.2025 na adresu:
Magistrát města Havířova
tajemník Magistrátu města Havířova
ul. Svornosti 86/2
736 01 Havířov
Místo a způsob podání přihlášky:
Osobním podáním na podatelnu Magistrátu města Havířova v pracovní dny nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, kdy za včas podanou přihlášku se považuje také den jejího podání k poštovní přepravě dne 10.6.2025.
Zpracovatelem osobních údajů bude statutární město Havířov, Magistrát města Havířova, IČO 00297488, se sídlem Svornosti 2, 736 01 Havířov-Město, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: , datová schránka: 7zhb6tn (dále jen MMH). V rámci tohoto výběrového řízení bude MMH zpracovávat osobní údaje zájemce za účelem provedení výběru vhodného zaměstnance a u vybraného zájemce za účelem jednání před uzavřením pracovní smlouvy na výše uvedený druhu práce (viz bod Druh práce). Osobní údaje zájemce bude MMH zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro splnění účelu uvedeného v druhé odrážce. Osobní údaje zájemce bude MMH zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, zabezpečí jejich ochranu a nebude je předávat žádné jiné právnické nebo fyzické osobě; pro účely spisové služby budou osobní údaje zájemce uvedené v přihlášce uchovávat po dobu 5 let. Po skončení výběrového řízení si MMH ponechá doklady uvedené v bodu č. 8, pouze u vybraného zájemce, ostatním zájemcům tyto doklady, příp. další přílohy přihlášky neprodleně vrátí. Zájemce má právo na přístup ke svým osobním údajům, má právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování svých osobních údajů a má právo vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se zájemce může obrátit se stížností.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?