- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Penta Hospitals CZ je významným poskytovatelem zdravotní péče v České republice, který buduje stabilní síť zdravotnických zařízení. Nabízí komplexní péči od ambulantních služeb přes akutní až po dlouhodobou péči. Provozuje 5 nemocnic akutní péče, 4 nemocnice následné péče a přes 30 zařízení ALZHEIMER HOME.
Hledáme klíčovou osobou pro rozvoji a expanzi zdravotnické divize společnosti
Pro nově vzniklou pozici hledáme kolegu/yni, který/á se bude podílet na strategickém řízení chodu a provozu nemocnic a ambulancí. Vaším úkolem bude sledovat výkonovou produkci jednotlivých entit, nastavovat benchmarky a realizovat benchmarking napříč nemocnicemi s důrazem na nákladovost a optimalizaci specifických potřeb jednotlivých zařízení. Budete mít na starosti nastavení a sledování personálních a produkčních plánů entit, stejně jako odpovědnost za CAPEX/OPEX rozpočty svěřených zařízení. Součástí vaší práce bude pravidelná spolupráce s managementem nemocnic a hledání nových akvizičních příležitostí.
Proč do toho jít s námi?
Můžete se podílet se na nových projektech s reálným dopadem na zdravotnictví a poskytovaní péče
Jde o prestižní a ojedinělou pozici na trhu, která s sebou nese velkou míru zodpovědnosti a flexibility
Nabízíme dynamické a smysluplné pracovní prostředí – stanete se součástí něčeho velkého
Získáte pestrou a odpovědnou práci zahrnující spolupráci s řediteli nemocnic a ambulancí, kolegy ze zdravotních pojišťoven, IT, controllingem a dalšími klíčovými partnery
Podpoříme vás v profesním růstu, rozvoj zaměstnanců je pro nás důležitý
Co od vás potřebujeme:
Schopnost řídit komplexní projekty a efektivně spolupracovat na jejich implementaci
Znalost zdravotnického prostředí a legislativy
Systematičnost, samostatnost, odpovědnost a schopnost naslouchat
Flexibilní a kooperativní přístup, orientaci na výsledek
Ochotu cestovat a fyzicky navštěvovat jednotlivé lokality
Nabízíme pestrou a smysluplnou práci v kolektivu lidí, kteří vědí, co dělají a proč to dělají.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.