- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hledáme zkušeného managera/rku, který/á bude mít klíčovou roli v řízení operativních procesů, obchodních strategií a technických inovací. Hledáme lídra, který dokáže nejen efektivně řídit tým, ale také vyjednávat, optimalizovat procesy a přinášet inovativní řešení.
náplň práce
strategické a operativní řízení klíčových procesů
zodpovědnost za prodej, vyjednávání a realizaci inženýrských, dodavatelských a stavebních projektů
odpovědnost za nastavení všech výrobních procesů
zodpovědnost za ziskovost výrobního provozu
řízení strojového parku a veškerých technických specifikací směrem k výrobě
implementace technických inovací
podílení se na přípravě CAPEX
příprava OPEX ve spolupráci s finančním oddělením
podílení se na zlepšování bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
analýza klíčových ukazatelů výkonu a návrh strategií ke zlepšení
vedení, rozvoj a motivace týmu
co vám nabídneme
atraktivní mzdové ohodnocení
bonusy
služební automobil i k soukromým účelům
26 dní dovolené
další benefity
co od vás očekáváme
SŠ/VŠ vzdělání technického směru
min. 10 let zkušeností na manažerské roli ve výrobě
znalost procesů lean managementu a change managementu
znalost 3D měření
velmi silné leadership dovednosti
technický background
obchodní dovednosti
aktivní osobnost s tahem na branku, schopností efektivně rozhodovat a řídit
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?