- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Hotel Monty, Příkrá 218, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Náplň práce: řízení personálního úseku a zajištění vedení personální agendy s externí firmou zajišťující mzdové účetnictví, zajišťování souladu mezi řízením lidských zdrojů a cíli společnosti, příprava a implementace opatření ke zlepšení práce se zaměstnanci, s organizací zaměstnanosti ve společnosti a ke zvyšování produktivity, zodpovědnost za přípravu a kontrolu čerpání HR budgetu, komunikace s liniovými manažery a jejich podpora při hodnocení a odměňování zaměstnanců, metodické a administrativně-technické zajištění poskytování personálních služeb v oblasti adaptace, tréninku a vzdělávání zaměstnanců, spolupráce na tvorbě a implementaci personální strategie společnosti, poskytování pracovně-právního a metodického poradenství. Požadujeme: ukončené SŠ vzdělání, praxe v oblasti personalistiky nejméně 3 roky, velmi dobrá znalost pracovního práva a souvisejících předpisů, cílevědomost a orientace na efektivitu a produktivitu, znalost práce s MS Office, předchozí zkušenosti s kolektivním vyjednáváním, komunikační a prezentační dovednosti na profesionální úrovni, odolnost vůči stresu, spolehlivost, flexibilita, loajalita. Nabízíme: příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění, zaměstnanecké stravování s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek na rekreaci dětí, možnost dalšího vzdělávání a jazykových kurzů hrazených zaměstnavatelem. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 10:00–18:00 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese pracoviště (Po-Pá 10:00–18:00 h).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?