Jr. Business Project Coordinator with ENG only

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

The Business Project Coordinator is part of the Site Operations team in the Global Services organization and is responsible for updating, maintaining the Business Continuity capabilities for Global Services in working closely with the Global Business Continuity Manager and Site Operations Managers of all GS Locations and Local GS locations. Global Services are focused on procurement, finance and HR activities. The Business Project Coordinator will be responsible for coordinating the Service Resilience project for Business Continuity plans and its improvements, assisting in its development and creating materials, playbooks, coordinating trainings and ad-hoc related tasks.

We are currently hiring for a well-known pharmaceutical company.

Popis pozice:

  • Support the Business Continuity Manager in the execution and maintenance of the enterprise-wide business continuity management program related to the Service Process Resilience project
  • Contribute to establishing and maintaining program processes and practices which effectively ensure effective business continuity in the event of a crisis or disaster
  • Advance in developing the projects that increase the effectiveness of business and customer excellence in means of Business Continuity for both regional and global GS
  • Coordination of Service Resilience project parts for given Service areas across Finance, HR and Procurement. Tracking, reporting and managing daily coordination of the projects
  • Coordinating the playbook, material and trainings also in respect to the Global Business Continuity framework
  • Coordinating the training curriculum for the complex Business Continuity program in the Region

Profil kandidáta:

  • Strong interpersonal communication skills
  • Demonstrated experience in organizing and managing projects (it could be short-term experience or participating in a project)
  • Excellent time management, organization skills, and attention to detail that produces high-quality work while managing multiple tasks and deliverables
  • Excellent listening, written and verbal communication skills
  • Basic understanding of business, financial or procurement or HR and organizational factors in relation to assigned responsibilities
  • Advanced English skills / could be a native speaker as well
  • Proficient in the use of common office productivity software and applications ( e.g., MS Office, advanced in MS Excel)

Nabízíme:

  • Wide range of benefits package (meal vouchers, cafeteria, sick days, 5 weeks of holiday, financial contribution to sport, education, healthcare, pension insurance)
  • Possibility to start working ASAP
  • Mainly Home office at the beginning
  • Friendly team and international environment

Would you like to have a call and discuss further details? Then send us your CV and we will contact you.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 10. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. října
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. října
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 50 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. října
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 7. října
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • 40 000 – 120 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 6. října
Red Hat Czech s.r.o. | Red Hat Czech s.r.o. | Brno Brno
  • do 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 26. března
Red Hat Czech s.r.o. | Red Hat Czech s.r.o. | Brno Brno
  • do 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. března
ALLTUB CENTRAL EUROPE s.r.o. | ALLTUB CENTRAL EUROPE s.r.o. | Kolín Kolín
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. února
ALLTUB CENTRAL EUROPE s.r.o. | ALLTUB CENTRAL EUROPE s.r.o. | Kolín Kolín
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. února
Etimos Human s.r.o. | Etimos Human s.r.o. | Pržno, Frýdek-Místek Pržno, Frýdek-Místek
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. února
Bruno Paul, a.s. | Bruno Paul, a.s. | Pardubice Pardubice
  • 40 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
EVROPA services Czech s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Česká pošta, s.p., DAILY CONNECT s.r.o., Česká spořitelna, a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, I.E.T. Reality, s.r.o., Jan Turek, Deklarace odpovědného podnikání z. s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Broker Investment, s.r.o., CreditPortal, a.s., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Engel & Völkers, Trefoil Hyposervice, s.r.o., Bageterie Boulevard, JCOS s.r.o., Raiffeisenbank a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., JOBSTART s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., eDO finance, a.s., Twisto payments a.s., HVLD Management s.r.o., Etimos Human s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Louda Auto a.s., Zrno zrnko s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, EURINOX s.r.o., Jitka Poláková, 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, 21 Consult Group s.r.o., Aisa International, s.r.o., RIXO a.s., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Meteor Motor Tech CR, s.r.o., EKOSPOL a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Specialista / specialistka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Praha, Hlubočepy, Praha, Libeň, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Záběhlice, Praha, Nové Město, Praha, Vinohrady, Praha, Radlice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Veleslavín, Praha, Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Košíře, Praha, Nusle, Praha, Karlín, Praha, Chodov, Praha, Strašnice, Praha, Řeporyje, Praha, Střížkov, Praha, Holešovice, Praha, Zbraslav, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT