Přemýšlíš nad změnou a máš chuť zkusit něco nového? Pokud Tě baví svět financí, hledáš stabilitu a chceš uplatnit nejen to, co už umíš, ale zároveň svůj potenciál, proč to nezkusit rovnou s lídrem na trhu ve světě logistiky? Hledáme člověka, který už se v účetnictví nějaký ten pátek pohybuje, umí pracovat samostatně, pořádně zabrat, když je potřeba, a je na něho spolehnutí.
Co bude náplní Tvé práce:
- Zajišťuješ import bankovních výpisů, zaúčtování, kontrolu plateb a připravuješ platební příkazy.
- Zadáváš přijaté faktury (včetně faktur za náhradu škody), zajišťuješ vnitroúčtování, účtování dohadných položek a časové rozlišení.
- Podílíš se na interní a externí fakturaci včetně vystavování dobropisů a zápočtů.
- Kontroluješ řádné zaúčtování dokladů a měsíční uzávěrku na svěřeném středisku.
- Spolupracuješ na efektivní správě a vymáhání pohledávek.
- Podílíš se na zpracování podkladů k auditům.
- Komunikuješ nejen s ostatními odděleními, ale také našimi depy a externími partnery PPL.
- Operativně se podílíš na dalších úkolech souvisejících se svěřeným úsekem.
Naše očekávání:
- Na podobné pozici už jsi pracoval/a alespoň 2 roky, máš zkušenosti s účetním programem a znáš základní účetní procesy, jako jsou účtování a kontrola plateb, fakturace, měsíční uzávěrky a další.
- Vyznáš se v účetních a daňových zákonech.
- Máš minimálně středoškolské vzdělání (ideálně obchodního zaměření).
- Práce v aplikacích MS Office je Tvým denním chlebem.
- Jsi pečlivý člověk, který si po sobě práci zkontroluje a nedělá mu problém přizpůsobit pracovní dobu standardním měsíčním úkolům v rámci firemního účetnictví. Nějaké dny je toho více, takže je důležité, aby sis uměl/a dobře zorganizovat čas a stanovit priority.
- Můžeš nám nabídnout trestní bezúhonnost.
Tvojí velkou výhodou bude, pokud:
- máš zkušenosti z oblasti pohledávek;
- se dorozumíš anglicky. Nebudeš mluvit anglicky celý den každý den, ale můžeš se setkat s e-maily v angličtině nebo se účastnit schůzek se zahraničními kolegy.
A co Ti na oplátku nabízíme my?
- Zázemí jedničky na trhu v přepravě zásilek, která patří do rodiny DHL Group a může Ti nabídnout zajímavé možnosti;
- možnost parkování soukromého vozu na firemním parkovišti;
- 13. mzda a každoroční valorizace mzdy;
- dle domluvy možná práce z domova;
- 5 týdnů volna (4 týdny dovolené a 1 týden bonusového volna)
- 2 dny Fit Days po jednom odpracovaném roce;
- stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení;
- systém Cafeterie – benefitní systém plný slev a výhod, do kterého našim zaměstnancům přidáváme další odměny;
- vzdělávací kurzy a školení, zdarma přístup na online vzdělávací portál SEDUO; příspěvek na jazykové vzdělávání ve výši 4 000 Kč/rok);
- zvýhodněné nabídky našich partnerů (Alza benefit, Makro karta, MultiSport karta, výhodný tarif O2 a T-Mobile);
- firemní akce.
Doplňující Informace:
Nástup: Ideálně co nejdříve
Místo pracoviště: Nákupní 389/1, Praha – Štěrboholy, 102 00
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání