O nás
Baví Vás práce s čísly? Máte ve všem dokonalý přehled a pořádek? A hledáte dynamickou práci, která rozhodně není stereotypní?
Do týmu našeho klienta hledáme Osobní asistent/ku, který/á si vezme na starost veškeré administrativní a ad hoc úkoly tak, aby byl zajištěn plynulý chod všech operací. Mimo to se také budete starat i o platby, fakturaci a základní finanční analýzu projektů. Pokud máte rádi vše dokonale zorganizováno, tak hledáme právě Vás!
Nabízíme Vám dynamickou práci v nejrychleji rostoucím Bubble Tea řetězci v Evropě, kde Vám umožní osobní i profesní rozvoj! 🚀
Co bude Vaší náplní práce?
- Správa a udržování plánů týmu
- Koordinace schůzek a cestovních opatření
- Příprava a organizace dokumentů, prezentací a zpráv pro schůzky a prezentace
- Správa a evidence všech plateb
- Řazení plateb pod jednotlivé projekty
- Základní finanční analýza jednotlivých projektů na měsíční bázi
- Příprava faktur a podkladů pro vyúčtování
- Komunikace s klienty ohledně dotazů k fakturám
Co od Vás očekáváme?
- Organizační schopnosti a um vše dokonale a přehledně evidovat
- Vášeň pro práci s čísly
- Důraz na detail a pečlivost
- Zodpovědnost a samostatnost
- Analytické myšlení
- Velmi dobrá orientace v Excelu/Google Sheets
- Zkušenost s Abrou výhodou, ale ne podmínkou, pokud jste akční a rádi se učíte
- Angličtina na komunikativní úrovni
Co Vám můžeme nabídnout?
- Atraktivní finanční ohodnocení na základě Vašich zkušeností (45 000 - 55 000 Kč)
- Po zaučení možnost částečného home office
- Flexibilní pracovní doba
- Moderní office zázemí v Docku
- Dynamická práce v nejrychleji rostoucím Bubble Tea řetězci v Evropě
- Příležitost pro osobní i profesní rozvoj
- Spolupráce na IČO
- Nástup ideálně ihned
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti