Volné místo ve firmě 21 Consult Group s.r.o.

Hledáme Franchise Relationship Managera!

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah práce na živnostenský list (osvč)
Lokalita Praha
Firma 21 Consult Group s.r.o.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Obchod, nákup a prodej zboží, Management, Makléř / Makléřka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Obchodní zástupce / zástupkyně
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1), Anglický jazyk (Expert C2)
Hrubá mzda 50.000 – 100.000 Kč

O nás

21 Consult Group s.r.o.

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.

O nás

Máte vášeň pro budování a udržování pevných vztahů? Jste zkušený komunikátor a empatický leader? Baví vás oblast retailu a chcete se podílet na růstu silné české značky expandující do zahraničí? Pak hledáme právě vás!

Jako Franchise Relationship Manager budete odpovídat za prosperitu franšízantů, kteří vlastní pobočky v rámci retailové sítě našeho klienta. Cílem je, aby jejich pobočky dosahovaly dobrých čísel.

Určitě nečekejte žádnou stereotypní práci. Naopak budete mít velmi komplexní a dynamickou roli, která má reálný dopad na chod a rozšiřování retailové sítě.

Pokud Vás tato pozice zaujala, tak nám určitě pošlete svoje CV!

Vaše klíčové povinnosti by byly následující...

  • Zodpovědnost za spokojenost a prosperitu franšízantů
  • Podílení se na akvizici nových franšízantů
  • Budování a udržování úzkých vztahů s franšízanty – budete aktivně naslouchat jejich potřebám a řešit jejich problémy
  • Podpora a poradenství v oblasti marketingu, provozu, prodeje a dalších klíčových oblastech
  • Organizace a vedení pravidelných schůzek s franšízanty
  • Monitoring výkonnosti franšíz a shromažďování zpětné vazby
  • Spolupráce s provozním, marketingovým a obchodním týmem na vývoji a implementaci strategií pro podporu franšízantů

Co od Vás očekáváme?

  • Prokazatelná praxe v oblasti budování a udržování vztahů s klienty
  • Zkušenosti s vedením a motivací týmů
  • Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
  • Flexibilita a ochota dojíždět na pravidelné schůzky s franšízanty
  • Schopnost samostatné práce i práce v týmu
  • Orientace na výsledky a detailní přístup k práci
  • Vášeň pro oblast retailu

Za to Vám nabízíme...

  • Finanční ohodnocení až 100 000 Kč za měsíc
  • Fixní plat 50 000 - 60 000 Kč + skvělé bonusy na základě odvedené práce
  • Zajímavou a smysluplnou práci v dynamické a rostoucí společnosti
  • Možnost podílet se na budování silné značky a rozvíjet síť franšíz
  • Přátelský a motivující pracovní kolektiv
  • Nástup možný ihned nebo dohodou
  • Spolupráci pouze na IČO

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst Kariérní růst
  • Firemní akce Firemní akce
  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti Občerstvení na pracovišti
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Jak postupovat při pracovním úrazu

Jak postupovat při pracovním úrazu

Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉

Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?

Pracovní doba - vaše nároky a povinnosti

Pracovní doba - vaše nároky a povinnosti

Povíme si vše, co potřebujete vědět o pracovní době. Jak se rozvrhuje, kdo určuje začátek a konec vaší pracovní doby. Jaký je rozdíl mezi rovnoměrnou a nerovnoměrnou pracovní dobou? Co to je klouzavá pracovní doba a jak jí můžete dosáhnout? Chcete zkrácený úvazek, poradíme, zda máte nárok.

AJ bonus bonusy cíle CV den hledám hodnocení HR IT manager marketing měsíc Most možnost obchodní odpovědnost ohodnocení plat pobočky podpora poradenství povinnost povinnosti pozice práce pracovní praxe růst spokojenost společnost společnosti spolupráce vedení výkon výsledky zahraničí zkušenosti cíl české díl dohodou dovednost finanční kolektiv komunikační obchod oblast oblasti organizace PR problém prodej přátelský přístup rok schopnost schůzky spokojen tým výkonnost vztah zkušenost značky
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena