O nás
Jsme ryze českou rodinnou společností a na trhu nemovitostí se pohybujeme od roku 1990. Zajišťujeme komplexní služby IFM – bezpečnost, údržbu i úklid nemovitostí. Naše portfolio tvoří několik stovek objektů po celé České a Slovenské republice a postupně expandujeme do dalších zemí střední Evropy. Staráme se o desítky obchodních center i kancelářských budov. Působíme ve výrobních společnostech a logistických areálech.
Náplň práce:
- vedení mzdové agendy
- výpočet mezd zaměstnanců - jednotlivých složek mzdy, náhrad apod.
- komunikace se zaměstnanci
- výpočet srážek a odvodů
- zpracování a správa exekucí, insolvencí
- zpracování statistických přehledů
- spolupráce s orgány státní správy
Co od Vás očekáváme:
- středoškolské vzdělání
- min. 1 rok praxe na pozici mzdové účetní
- znalost mzdové legislativy a pracovního práva
- znalost MS Excel a Word
- znalost SW ABRA výhodou
- pozitivní přístup k práci a řešeným problémům, ochota vzdělávat se
- profesionalita, pečlivost, spolehlivost, samostatnost a flexibilita
- vysoké pracovní nasazení s orientací na výsledek
- čistý trestní rejstřík
Co Vám můžeme nabídnout:
- přátelský kolektiv
- pružnou pracovní dobu / možnost občasné práce na home-office
- mobilní telefon, notebook
- možnost osobního i profesního růstu
- zázemí české stabilní společnosti
- firemní akce
- nástup možný ihned
Benefity
- Práce z domova
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)