Volné místo ve firmě Partners Financial Services, a.s.

Zajímá tě rozjezd manažerského projektu?

Pracovní poměr práce na plný úvazek, zkrácený úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp), práce na živnostenský list (osvč), dohoda o pracovní činnosti (dpč)
Práce vhodná také pro absolventy
Lokalita Praha  Sokolovská 979/209, Vysočany, Praha, 190 00
Firma Partners Financial Services, a.s.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Obchod, nákup a prodej zboží, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Obchodní asistent / asistentka, Obchodní zástupce / zástupkyně
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Hrubá mzda 45.000 – 90.000 Kč

O nás

Partners Financial Services, a.s.

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU

Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 150 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability. Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis. Intenzivně pracujeme na závěrečných přípravách vlastní Partners Banky.

Chceš profesně uspět v prestižním finančním sektoru?
Líbilo by se ti přidat se ke společnosti, která soustavně roste díky unikátnímu know-how? Uvítáš možnost se vypracovat během 2 až 5 let na manažera, či ředitele?
Je ti sympatické, když má ryze česká firma globální ambice?
Chceš nám pomoci změnit pravidla hry v českém bankovnictví? Nehledáš jen „další práci“?

Potom pro náš ŘEDITELSKÝ PROJEKT hledáme právě tebe!

Největší finančně poradenská společnost Partners po 15ti letech příprav uzavírá kruh budování první české samostatné finanční skupiny a po otevření vlastní investiční společnosti, pojišťovny, penzijní společnosti a několika nemovitostních fondů představuje AKTUÁLNĚ VLASTNÍ NOVOU PARTNERS BANKU. Finanční poradenství jsme už změnili, nyní je na řadě bankovnictví. Skrze síť 150 kamenných poboček a 2000 samostatných finančních poradců, manažerů a ředitelů dlouhodobě pomáháme s kompletní správou peněz více než 600 tisícům klientům. Mnoho z nich nyní potřebuje spolehlivou a nezávislou odbornou radu ohledně svých financí, a my nemáme kapacitu všechny obsloužit. Proto přijímáme další kolegy, kteří budou chtít růst s námi. Ve speciálním manažerském/ředitelském projektu během příštích 2 let až 5 let vyrostou budoucí leadeři naší finanční skupiny.

Proč právě teď, proč právě my

  • Zatímco jiní propouští, ruší obchodní spolupráce a zavírají pobočky, my rozšiřujeme tým. Poptávka po naší službě i navzdory tržním výkyvům významně roste.
  • Umíme naučit umění finanční, obchodní, manažerské a dokonce i podnikatelské i osobnosti ze zcela jiných oborů. Naučili jsme to už tisíce lidí!
  • Naším cílem je v ČR mít 2.500.000 a na trhu je pro to díky naší jedinečné službě velký prostor. Máme jedinečnou propozici pro klienty ve spojení bankovnictví a finančního poradenství. Nikde jinde toto není možné v takovém rozsahu.
  • Kariéra u nás znamená dlouhodobý růst a stabilní příjem i díky příjmu za vedení týmu a podílu na zisku celé skupiny.
  • Nadstandardní zásluhové finanční ohodnocení. Při dodržení pracovních postupů první 3 měsíce 40.000 Kč měsíčně. První rok 60.000 Kč měsíčně. Druhý rok navýšení na 90.000 Kč. S postupem na juniorní manažerskou pozici díky bonusům za obrat týmu i více.

Co tě v praxi čeká

  • 5 stupňů speciálního vzdělávacího programu, který jsme vyvinuli interně i s externími firmami – finanční, obchodní, personální, manažerský, podnikatelský, které i v případě změny práce skokově zvýší tvou cenu na pracovním trhu.
  • Naučíš se pracovat s informacemi z finančního světa tak, abys nejen ty ekonomicky rostl, ale uměl jsi pomoci i klientům s různými finančními požadavky a ve druhém roce tyto dovednosti uměl kvalitně naučit juniorní kolegy.
  • Díky personálnímu vzdělání budeš umět odhalit motivaci lidí, vybrat pro ně správně pracovní zařazení, ale také se s nimi včas rozloučit, pokud bude třeba
  • Kombinace přípravy na jednání a tvorby řešení na počítači společně s osobními jednáními jeden na jednoho i ve skupinách.
  • Mentoring od kompetentních vedoucích a mladý pracovitý kolektiv šikovných lidí kolem sebe, který si v práci přeje a i v kariéře si pomáhá. Nejsme korporát, jsme tým.
  • Možnost plánovat si svůj pracovní čas a zaučit se i při studiu VŠ či při dokončování projektů v předchozím zaměstnání.
  • Reálný projekt, jak se stát do 5 let ředitelem, který vede tým a jehož příjem potom začíná na 250.000 Kč měsíčně. Stane se také minoritním spolumajitelem Partners Banky.

Co očekáváme na oplátku

  • Máš dokončené minimálně SŠ/SOU vzdělání s maturitou a čistý trestní rejstřík.
  • Nedělá ti problém pracovat na počítači a s internetovými aplikacemi, mobil je tvůj kámoš.
  • Jsi otevřený ke změnám a jsi ochotný se učit novým věcem.
  • Máš chuť odborně i osobnostně růst.
  • Dělá ti radost bavit se s lidmi a pomáhat jim. Máš ve svém okolí dobrou pověst.
  • Umíš pracovat samostatně, ale zároveň chceš být součástí něčeho velkého a nového.
  • Jsi životní optimista.
  • Oceníš zkušeného mentora, který svou práci skvěle umí a je pro tebe přirozeným vzorem.
  • Věříš, že máš něco navíc a jsi schopný uspět.
  • Zaujali jsme Tě? Ozvi se nám, rádi si přečteme tvůj životopis. Můžeš od nás očekávat obratem reakci s pozvánkou na meeting o nabízené příležitosti,

Letos máme kapacitu vybrat do tohoto projektu celkem 5 lidí.

Pokud bys nebyl vybrán, máš šanci uspět také v poradenské kariéře bankéře či jako vedoucí pobočky.

Těšíme se na setkání s Tebou!

Benefity

  • Práce z domova Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce Firemní akce
  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Hrubá vs. čistá mzda a výpočet čisté mzdy

Hrubá vs. čistá mzda a výpočet čisté mzdy

Hrubá vs. čistá mzda - pojďme se podívat na to, z čeho se mzda skládá, a hlavně, kolik dostanete v čistém. Povíme vám, jaká daňová zvýhodnění můžete uplatňovat, aby vaše čistá mzda byla ještě vyšší. Abyste nebyli překvapeni, vysvětlíme vám, co všechno vám zaměstnavatel může ze mzdy strhnout. Ukážeme vám, jaký je rozdíl mezi nárokovou a nenárokovou částí mzdy, a také jaké jsou nejčastější formy vyplácení mzdy.

Kdy vám musí schválit neplacené volno + VZOR

Kdy vám musí schválit neplacené volno + VZOR

Pokud si potřebujete v práci vzít neplacené volno, poradíme vám, kdy máte nárok a kdy se se zaměstnavatelem musíte domluvit a požádat jej o souhlas. Ukážeme si, jak napsat žádost o neplacené volno.

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.

Zahraniční služební cesta a cestovní náhrady v zahraničí

Zahraniční služební cesta a cestovní náhrady v zahraničí

Zahraniční služební cesty jsou příjemným zpestřením, při kterém nejen poznáte novou zemi, ale i si můžete hezky přivydělat. Prozradíme vám, jaké jsou zahraniční cestovní náhrady.

Práce ve svátek - nejčastější otázky a odpovědi

Práce ve svátek - nejčastější otázky a odpovědi

Práce ve státní svátek otevírá řadu otázek, na které vám odpovíme. Dozvíte se, zda je práce ve svátek přesčas, jak je to s příplatky a náhradním volnem, zda je možné nařízení práce ve svátek. Jak zákoník práce definuje státní svátek, respektive práci ve státní svátek.

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

Jak napsat životopis, vzor v češtině a angličtině

Jak napsat životopis, vzor v češtině a angličtině

Než odpovíte na inzerát ve své vysněné společnosti, je třeba mít připravený strukturovaný profesní životopis, který zaujme a sdělí vše potřebné. Pojďme si říci, jak správně napsat životopis, co napsat do životopisu. Poradíme, jaká je správná struktura životopisu. Společně si připravíme strukturovaný profesní životopis v češtině a angličtině a odpovíme na otázky, zda je nutné přidávat fotografii, zda máte koníčky a zájmy v životopise uvádět a mnohé další.

Jak postupovat při pracovním úrazu

Jak postupovat při pracovním úrazu

Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

AJ bankéř bonus Bor cíle česká ČR den druh ekonom firma fond hledám hodnocení HR IT kariéra manažer mentoring měsíc mobil Most možnost NDA nové obchodní ohledně ohodnocení partner pec plán pobočky podnik pojišťovny poradenství postup požadavky práce pracovní pravidla právo růst ředitel SOU společnost společnosti spolupráce stabilní vedení vedoucí vzdělání vzdor vzor zaměstnání zařazení změny životopis aplikace bankovnictví cíl české dar díl dobro dovednost externí finanční informace investiční jednání kolektiv korporát kov manažerské manažerský mentor navíc nemovitost obchod obor odbor osobní osobnost penzijní personální počítač pomoc PR problém program projekt příležitost příležitosti případ přípravy rok řešení sektor součást speciální standard stav trh tržní tým v práci vedení týmu výše životní
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena