Volné místo ve firmě 21 Consult Group s.r.o.

Samostatná účetní - full remote a až 50 000 Kč za měsíc!

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah práce na živnostenský list (osvč)
Lokalita Praha
Firma 21 Consult Group s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Lidské zdroje a personální management, Administrativní pracovník / pracovnice, Office manager, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, Finanční specialista / specialistka
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1), Český jazyk (Expert C2)
Hrubá mzda 40.000 – 50.000 Kč

O nás

21 Consult Group s.r.o.

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.

O nás

Máte dokonalý přehled v číslech a vše pečlivě zorganizováno? Účetnictví je pro Vás tím pravým oborem, ve kterém byste se chtěl/a nadále rozvíjet? V tom případě Vám nabízíme pozici Samostatné účetní v české retailové společnosti!

Budete mít na starost pestrou škálu účetních operací od pravidelného zpracování dokladů po přípravu podkladů pro uzávěrky. Vyžadujeme velkou samostatnost a pečlivost při plnění všech úkonů.

Za to Vám můžeme nabídnout moderní office zázemí v Docku nebo full remote spolupráci a příležitost pro Váš osobní i profesní rozvoj. Přátelská atmosféra a podporující prostředí je samozřejmostí. Spolupráci nabízíme pouze na IČO a můžete si vydělat až 50 000 Kč za měsíc!

Zaujali jsme Vás a chcete se s námi pustit do světa čísel? Neváhejte a pošlete nám svůj životopis.

Co budete mít na starost?

  • Pravidelné zpracování dokladů
  • Měsíční zpracování DPH a příloh
  • Příprava podkladů pro uzávěrky
  • Sběr a archivace dokladů
  • Komunikace s vedením a jinými lidmi v týmu
  • Zpracování dalších účetních operací (např. zápočty)
  • Podpora a zlepšování interních účetních procesů a aplikování automatizace

Co byste měl/a splňovat?

  • SŠ vzdělání s maturitou v ekonomickém oboru
  • Min. 2 roky praxe na pozici samostatná účetní
  • Odborná znalost podvojného účetnictví a zákona o účetnictví
  • Zodpovědnost a smysl pro kvalitně odvedenou práci
  • Zájem pomoci společnosti a posunout ji vpřed
  • Schopnost komunikace s vedením, s klienty a dalšími lidmi v týmu
  • Pečlivost, proaktivita, ochota pracovat v týmu
  • Samostatnost v řešení úkolů
  • Znalost MS Excel
  • Znalost účetního programu ABRA Flexi velkou výhodu, nikoliv podmínkou

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Finanční ohodnocení 40 – 50 000 Kč za měsíc
  • Bonusový systém na základě odvedené práce
  • Flexibilní pracovní doba
  • Možnost občasného home office nebo full remote
  • Moderní office zázemí v Praze v Docku
  • Přátelské prostředí umožňující rozvoj
  • Spolupráce pouze na IČO
  • Nástup ihned nebo dohodou

Benefity

  • Práce z domova Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst Kariérní růst
  • Firemní akce Firemní akce
  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti Občerstvení na pracovišti
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

V tomto díle našeho seriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na to, jaké máte možnosti, pokud se zhorší váš zdravotní stav, například dlouhodobě pozbudete zdravotní způsobilost nebo jste v pracovní neschopnosti. Jak je to s výpovědní lhůtou, kdy se neprodlužuje a kdy se naopak prodlužuje.

Diskriminace na pracovišti - příklady a jak se bránit

Diskriminace na pracovišti - příklady a jak se bránit

Všichni jsme o diskriminaci slyšeli. Pojďme si vysvětlit, co to diskriminace je, jaké nejčastější typy diskriminace existují. Ukážeme si konkrétní příklady. Vysvětlíme si tři kroky, kterými se můžete proti diskriminaci bránit. A na závěr si řekneme, co diskriminace není.

Jak dát výpověď pracovní smlouvy a vzor zdarma

Jak dát výpověď pracovní smlouvy a vzor zdarma

Potřebujete v práci ukončit svůj pracovní poměr? Máte několik možností, které vám představíme, a připravili jsme pro vás i vzor výpovědi pracovní smlouvy. Pojďme se společně podívat na to, jak vypadá vzor výpovědi ze strany zaměstnance a co byste měli zvážit, než vyplníte námi připravený vzor výpovědi z práce.

Zahraniční služební cesta a cestovní náhrady v zahraničí

Zahraniční služební cesta a cestovní náhrady v zahraničí

Zahraniční služební cesty jsou příjemným zpestřením, při kterém nejen poznáte novou zemi, ale i si můžete hezky přivydělat. Prozradíme vám, jaké jsou zahraniční cestovní náhrady.

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

Co nabízí úřad práce pro cizince? Zjistěte!

Co nabízí úřad práce pro cizince? Zjistěte!

Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.

auto bonus Bor den doba ekonom flexibilní hodnocení home office interní IT komunikace měsíc Most možnost odpovědnost Office ohodnocení pečlivost plnění podpora práce pracovní pracovní doba praxe prostředí rozvoj samostatnost společnost společnosti spolupráce účetní vedení vzdělání znalost životopis atmosféra automat automatizace české dohodou DPH finanční kov měsíční obor odbor odborná osobní pomoc PR proces procesů profesní program přátelská přátelské přátelské prostředí příležitost případ příprava rok řešení schopnost systém tým účetnictví úkol vydělat zájem
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena