Back office manager

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah práce na živnostenský list (osvč)
Lokalita Praha  Veverkova 721/28, Holešovice, Praha, 170 00
Firma CAPTUS s.r.o.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací makléř / makléřka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Expert C2)
Hrubá mzda 45.000 – 55.000 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou
Kontakt Pavel Dvořák, zobrazit tel. číslo

O nás

Uspěšná rodinná společnost působící v oblasti průmyslového pojištění firem s více jak dvacetiletou tradicí na trhu, hledá do svého týmu nového kolegu / novou kolegyni na pozici Back office managera.

Pozice je vhodná pro kandidáty, kteří již mají zkušenost v pojišťovnictví.

Je Vám náplň práce blízká? Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět :-)

Náplň práce:

  • Řízení a koordinace back office operací spojených s firemním pojištěním.
  • Zajištění efektivního fungování administrativních procesů a postupů.
  • Sledování a zlepšování kvality služeb poskytovaných zákazníkům.
  • Spolupráce s ostatními odděleními a externími partnery pro dosažení společných cílů.

Co od Vás očekáváme:

  • Zkušenosti v oblasti pojišťovnictví nebo finančního sektoru.
  • Vynikající organizační a komunikační dovednosti.
  • Znalost práce s MS Office a dalšími relevantními nástroji.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Konkurenceschopné finanční ohodnocení a benefity.
  • Možnost profesního růstu a rozvoje v dynamickém prostředí.
  • Příležitost pracovat s týmem odborníků na poli pojišťovnictví.
  • Podpora v dalším profesním vzdělávání.
  • Flexibilní pracovní doba
  • Notebook a mobil. telefon

Benefity

  • Práce z domova Práce z domova
  • Dovolená navíc Dovolená navíc
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...) Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Relax zóna Relax zóna
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?

Dvě zaměstnání současně - daně, nemocenská

Dvě zaměstnání současně - daně, nemocenská

Chcete si přivydělat a máte dvě zaměstnání? Můžete mít ke své pracovní smlouvě uzavřenou dohodu u svého stávajícího zaměstnavatele, pokud práce na dohodu bude jiná než ta, kterou děláte na základě pracovní smlouvy. Nebo můžete mít zaměstnavatele dva. Poradíme vám, jak řešit při HPP a DPP daně a nemocenskou.

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

Jak na změnu pracovní pozice, aby to vyšlo

Jak na změnu pracovní pozice, aby to vyšlo

Na stávající pozici jste již několik let a cítíte, že potřebujete změnu. Ať již povýšení, změnu pracovní pozice nebo dokonce změnu oboru? Podívejte se s námi na to, jaké máte možnosti a jak si o změnu říci, aby vám nadřízený vyšel maximálně vstříc.

Práce ve svátek - nejčastější otázky a odpovědi

Práce ve svátek - nejčastější otázky a odpovědi

Práce ve státní svátek otevírá řadu otázek, na které vám odpovíme. Dozvíte se, zda je práce ve svátek přesčas, jak je to s příplatky a náhradním volnem, zda je možné nařízení práce ve svátek. Jak zákoník práce definuje státní svátek, respektive práci ve státní svátek.

Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Přestávky v práci - kdy máte nárok na volno

Přestávky v práci - kdy máte nárok na volno

Ukážeme vám, kdy máte nárok na placenou a kdy na neplacenou přestávku. V jakých případech vás zaměstnavatel může povolat do práce i v době vašeho zákonného volna. Vše si vysvětlíme na konkrétních případech přestávek u různě dlouhých směn.

administrativní AJ back office back office manager benefit benefity Bor doba flexibilní hodnocení IT kandidát kvality Luže manager mobil možnost náplň práce nové Office ohodnocení partner podpora pojištění pojišťovnictví postup pozice práce pracovní pracovní doba prostředí rozvoj růst sledování společnost spolupráce telefon vhodná vzdělávání zkušenosti znalost cíl dovednost externí finanční firemní komunikační komunikační dovednost komunikační dovednosti koordinace náplň nástroj oblast oblasti odbor oddělení office manager Ostatní PR proces procesů profesní průmysl průmyslové příležitost sektor stroj trh tým zákazník zkušenost
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena