O nás
Uspěšná rodinná společnost působící v oblasti průmyslového pojištění firem s více jak dvacetiletou tradicí na trhu, hledá do svého týmu nového kolegu / novou kolegyni na pozici Back office managera.
Pozice je vhodná pro kandidáty, kteří již mají zkušenost v pojišťovnictví.
Je Vám náplň práce blízká? Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět :-)
Náplň práce:
- Řízení a koordinace back office operací spojených s firemním pojištěním.
- Zajištění efektivního fungování administrativních procesů a postupů.
- Sledování a zlepšování kvality služeb poskytovaných zákazníkům.
- Spolupráce s ostatními odděleními a externími partnery pro dosažení společných cílů.
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenosti v oblasti pojišťovnictví nebo finančního sektoru.
- Vynikající organizační a komunikační dovednosti.
- Znalost práce s MS Office a dalšími relevantními nástroji.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Konkurenceschopné finanční ohodnocení a benefity.
- Možnost profesního růstu a rozvoje v dynamickém prostředí.
- Příležitost pracovat s týmem odborníků na poli pojišťovnictví.
- Podpora v dalším profesním vzdělávání.
- Flexibilní pracovní doba
- Notebook a mobil. telefon
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí
- Relax zóna