- Plný úvazek

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✅ Hodit se Vám bude zkušenost v účetnictví minimálně 2 roky.
✅ Víte jaké jsou náležitosti účetních dokladů a už jste je zadával/a do systému?
✅ Umíte aspoň trochu anglicky? (Stačí úroveň B1, využijete hlavně písemnou formu)
✅ Máte ekonomické vzdělání?
V tom případě mi pošlete svůj životopis a já se Vám ozvu ohledně termínu pohovoru!
Uvítáme praxi minimálně 2 roky praxe a ekonomické SŠ nebo VŠ vzdělání.
Budete účtovat faktury, pokladnu, banku.
Postaráte se o dohadné položky, závěrky, inventarizaci.
Zpracujete cesťáky a zálohy.
- účtovat účetní případy
- účtovat dohady a opravné položky
- vystavit fakturu, účtovat přijaté a vydané faktury
- sledovat závazky a platby
- vystavit zápočet
- pracoval/a jste s bankovními výpisy a pokladními doklady, zpracovával/a jste podklady pro DPH
- umíte reportovat a pracovat se SAPem (velkou výhodou)
Nástupní mzda kolem 38 - 45.000 Kč
6 týdnů dovolené, příspěvek na penzijko 2000 nebo flexipassy, stravenkový paušál a další benefity. Můžete pracovat občas i z Home Office (po zaučení)
Místo výkonu práce: 5 minut od metra Florenc
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?