- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
dosažení ekonomických cílů v souladu s plánem tvorba plánu výroby v návaznosti na odvolávky zákazníků + požadavky logistiky
koordinace činnosti oddělení logistiky, dispozice a plánování, vstupního skladu, expedice, interní logistiky, odpadového hospodářství
řízení interních a zákaznických obalů
kapacitní plánování externích výrobních kooperací
vedení skladu OOPP
správa a údržba manipulační techniky
objednávání dopravních služeb
podpora svěřených oddělení při zajištění náběhu nových projektů
koordinování činnosti revize výsledků pravidelných a mimořádných inventur v rozsahu zodpovědnosti logistiky, vstupního skladu a expedice
min. SŠ vzdělání
praxi na stejné či obdobné pozici v logistice minimálně 3 roky
znalost NJ, AJ výhodou
znalosti systému XPert
výborné řídící a organizační schopnosti
uživatelskou znalost práce na PC (MS office)
řidičský průkaz sk. B
důraz je kladen na týmovou spolupráci, otevřenou komunikaci, loajálnost a spolehlivost flexibilita, stresuodolnost, rozhodnost, zaměřenost na cíl a proaktivita
zajímavé finanční ohodnocení
zaměstnanecké benefity (jazykové kurzy, 25 dní dovolené, unišeky, stravenky, bonus, příspěvek na dopravu) moderní pracovní prostředí
zázemí stabilní a prosperující společnosti
příležitost účastnit se nových projektů v zahraničí
Možnost nástupu: dle dohody

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.