- 29 925 – 32 918 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✅HPP - plný úvazek
✅vhodné pro juniorní i zkušené kandidáty
✅pečlivost, administrativní zdatnost
✅minimálně základní znalost fakturace nebo základů účetnictví (můžete se zapojit i do dalších procesů na účtárně)
Kancelář budete mít v Karlíně a děláme mezinárodní logistiku.
Budete u nás mluvit česky a anglicky.
Budete se starat o administrativu a fakturace zahraniční firmy v účetním systému Helios Orange.
Juniornější kandidáti se postarají o administrativu, smlouvy, zadávání dat do systému, evidenci faktur, zadávání partnerů do systému apod.
Zkušenější kandidáti budou evidovat faktury (tuzemské a zahraniční), případně i účtovat bankovní výpisy, mzdy, cestovní doklady, dohadné položky, intercompany transakce zpracovávat měsíční výkazy, spolupracovat na externím auditu.
* zkušenosti v oblasti administrativy/fakturací/účetnictví
* plynulá čeština a angličtina (FIREMNÍM JAZYKEM JE ANGLIČTINA)
* předchozí zkušenosti s programem Helios Orange výhodou
* ekonomické SŠ nebo VŠ vzdělání
* Nástup na plný úvazek HPP je možný IHNED
* Nástupní mzda dohodou dle Vašich zkušeností cca 35 - 45.000 Kč
* Firma sídlí na Praze 8 (Karlín - u metra Křižíkova)
* 5 týdnů dovolené, Flexipass (Sodexo) 1000 Kč/měsíc, stravenky, 13. plat

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.