O nás
SIROWA CZECH a SIROWA SLOVAKIA se zabývají distribucí a uváděním světoznámých kosmetických značek na trh. Společnosti byly založeny v roce 2016 rozšířením aktivit polské pobočky a založením samostatných právních entit v obou zemích s týmem profesionálů pro obě země.
Naše portfolio zahrnuje značky zaměřené na různé skupiny zákazníků - od segmentu lifestyle značek až do segmentu luxusních výrobků.
Naše zkušenosti a dlouhodobá spolupráce se světoznámými parfémovými domy, mezinárodními prodejními řetězci a nezávislými prodejci nás staví mezi největší distributory na českém a slovenském trhu.
Z důvodu na mateřskou "dovolenou" odcházející kolegyni doplňujeme tým controllingu a otevíráme pozici Financial Controller.
Co vás čeká
Tvorba reportů, přehledů, plánů a forecastů společně s vyhodnocováním a porovnáním plnění s plánem pro společnost zabývající se distribucí kosmetických produktů z oblasti profesionální vlasové kosmetiky, luxusních parfémů, péči o pleť, doplňků stravy a retailových produktů. Řízení forecastingu na úrovni CZ/SK, administrace ERP systému, zodpovědnost za interní reporting, sales reporting či marketing reporting.
- Práce s ERP systémem a nadstavbovými systémy
- Komunikace napříč odděleními
- Spolupráce při plánování a reportování
- Tvorba statistických výkazů a přehledů
- Aktivní účast na auditu společností CZ/SK
- Znalost celkového chodu distribuční společnosti
- Vytváření reportů cash flow, obrátkovosti, kalkulace nákladovosti a marží.
Co od Vás očekáváme:
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Práce s PC - Windows, Office, excel, aplikace vzorců, tabulky
- Příjemné vystupování, schopnost řešení problémů, pozitivní přístup k práci a životu
- Komunikativní znalost angličtiny
- Analytické myšlení a práce s excelem na denní bázi a schopnost plánovat práci sobě a kolegům je nezbytná.
Výhodou bude, pokud budete umět
- Znalost ERP systému iScala (případně jiný ERP systém - SAP, ORACLE, NAVISION apod.)
- Zkušenost s prací s QlikView
- Zkušenost s prací v konzultantské společnosti
- Zkušenost na pozici v controllingu a znalost účetnictví
Nástup od 1.května je ideální variantou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práce v přátelském kolektivu
- Práce pro předního distributora luxusní a profesionální kosmetiky
- Moderní kancelářské prostředí
- Možnost karierního růstu a dalšího vzdělávání
- A práci, která Vás bude bavit
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
- Občerstvení na pracovišti
- Children-friendly office
- Cyclist-friendly office