MANAŽER ZÁKAZNICKÉ SPOKOJENOSTI A REKLAMAČNÍHO AUDITU (80-100.000 Kč)

Mikulov, Břeclav
80.000 – 99.999 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Chcete mít v rukou kvalitu a spokojenost našich zákazníků? Domluvíte se anglicky? Hledáte opravdovou výzvu? Tuto pozici obsazujeme poprvé, takže si budete moci tvořit vlastní procesy, pravidla, a ukázat nám, že vy na to máte!

Jako MANAŽER ZÁKAZNICKÉ SPOKOJENOSTI A REKLAMAČNÍHO AUDITU budete vést tým specialistů, kteří zajišťují rychlé a efektivní řešení záručních reklamací. Vaše práce je zásadní pro zlepšování kvality výrobků na základě dat a udržení nejvyšších standardů služeb.

Přidejte se k mezinárodní výrobní firmě, kde ceníme inovace a týmovou práci.
Děláme high-tech výrobu technologicky náročných komponent a zařízení pro tepelnou techniku a ventilaci.

Náplň práce:

* Vedení, rozvoj a motivace týmu specialistů
* Efektivní řízení procesu záručních reklamací
* Analýza dat k identifikaci trendů a příčin
* Těsná spolupráce s výrobou na zlepšování kvality
* Zajištění dodržování standardů a auditu procesů
* Pravidelné reportování výsledků a optimalizace efektivity

Co od Vás očekáváme:

* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* Praxe min. 3 roky ve výrobním, servisním či kvalitářském prostředí
* Prokazatelná zkušenost s řízením týmu a záručními procesy/reklamacemi
* Silná orientace na kvalitu, data a analytické řešení problémů
* Plynulá komunikace v češtině a angličtině
* Vynikající vedoucí a organizační dovednosti.

Co Vám můžeme nabídnout:

* Férovou mzdu
* 25 dní volna
* Příspěvek na zdraví a volný čas
* Příspěvek na dojíždění
* Možnost výuky angličtiny
* Firemní kantýna

* Nástup možný: ihned/ dle dohody
* Lokalita: Mikulov

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.