MANAŽER STAVEBNÍCH PROJEKTŮ BRNO A OKOLÍ (80 - 100.000 Kč)

Brno
80.000 – 100.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Hledáme zkušeného Manažera stavebních projektů pro region Brno a okolí, který bude zodpovědný za řízení stavebních projektů v celkovém objemu 150-250 milionů Kč.
Pokud máte praxi v oblasti pozemních staveb a máte chuť vést tým, koordinovat procesy a zajišťovat hladký průběh realizace, přidejte se k nám!
Zašlete nám svůj životopis!

MANAŽER STAVEBNÍCH PROJEKTŮ BRNO A OKOLÍ (80 - 100.000 Kč)

Náplň práce:

* Řízení stavebních projektů v objemu 150-250 mil. Kč
* Koordinace týmu (5 stavbyvedoucích/mistrů)
* Zajištění zasmluvnění dodávek materiálů a realizace změnových listů
* Pravidelné inspekce a kontroly na stavbách (min. 1x týdně)
* Spolupráce s vedením a reporting
* Zajištění dodržování rozpočtů a časových termínů

Co od Vás očekáváme:

* Minimálně 3 roky praxe na pozici projektového manažera ve stavebnictví
* Zkušenosti s pozemními stavbami a s řízením větších stavebních projektů
* Schopnost identifikovat rizika a navrhovat opatření pro jejich minimalizace
* Výborné vyjednávací dovednosti a zkušenosti s uzavíráním smluv
* Silné organizační schopnosti a schopnost vést tým
* Samostatnost, zodpovědnost a orientace na výsledek
* Řidičský průkaz skupiny B

Co Vám můžeme nabídnout:

* Stabilní a perspektivní zaměstnání ve firmě, která je lídrem na trhu v oblasti stavebnictví
* Máme prémie za kvalitně odvedenou práci každého půl roku - Vaše úsilí oceníme nejen slovy, ale i finančně
* Budete mít k dispozici služební vůz, který budete moct využívat i pro soukromé účely
* Služební notebook, mobil a SIM karta jsou samozřejmostí
* Možnost podílet se na zajímavých a výzvových projektech, které mají reálný dopad na regionální rozvoj
* Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z kanceláře nebo home office
* Příležitosti pro profesní růst a kariérní postup
* Po roce u nás získáte týden dovolené navíc, takže budete mít celkově 5 týdnů dovolené ročně
* Podpora ve vzdělávání a odborném rozvoji, včetně možností absolvování odborných školení, certifikací a seminářů
* Budete součástí akčního týmu, kde se na sebe navzájem můžeme spolehnout. Ročně máme několik zajímavých teambuildingů
* Nejsme korporát a nebazírujeme na zkostnatělých pravidlech
* Přispíváme na stravování
* Náš tým je akční nejen v práci, ale i mimo ni. Pravidelně společně podnikáme různé akce, jako jsou motokáry, střelnice, golf, lyžování, výšlapy, nebo pokec u piva

* Místo výkonu práce: Brno jih

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.