Specialista na řízení kreditních rizik

Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Randstad HR Solutions s.r.o.

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Máte za sebou zkušenosti se správou firemních pohledávek, ovládáte angličtinu a rozumíte si s Excelem? Pak hledáme právě Vás! Náš klient, hledá do svého menšího týmu v Praze samostatného specialistu pro řízení úvěrových rizik.


co vás čeká:

  • samostatné řízení celé agendy kreditní kontroly a pohledávek pro zákazníky v ČR a SK
  • hodnocení finančního zdraví a bonity stávajících i nových B2B klientů
  • nastavování, kontrola a pravidelná aktualizace kreditních limitů a interních pravidel společnosti
  • aktivní a asertivní komunikace s klienty, právníky a vedení procesu vymáhání neuhrazených faktur
  • denní spolupráce s mezinárodní pojišťovnou ohledně pojištění a nahlašování dluhů
  • pravidelná analýza, identifikace a reporting stavu úvěrových rizik pro management společnosti
  • spolupráce na digitalizaci a automatizaci firemních procesů

co vám nabídneme

  • motivující mzdové ohodnocení
  • osobní roční bonus až do výše 13. platu
  • roční firemní bonus dle výsledků firmy
  • 2 dny Home Office týdně po zkušební době
  • možnost podílet se na strategickém směřování v oblasti řízení rizik
  • stravenky
  • Multisport karta
  • příspěvek na MHD
  • životní pojištění
  • a další...

co od vás očekáváme

  • praxe v oblasti úvěrového řízení/vymáhání pohledávekideálně v B2B sektoru
  • vzdělání ekonomického, finančního nebo právního směru (SŠ/VŠ)
  • komunikativní znalost angličtiny na úrovni min. B2 pro každodenní kontakt se zahraniční centrálou a pojišťovnou
  • pokročilá znalost MS Excel (kontingenční tabulky, SVYHLEDAT)
  • odolnost vůči stresu, samostatné rozhodování a asertivní komunikační dovednosti

jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha

IČO: 08025851
Datová schránka: irtzzw4
Další informace:
GPS: 50.08138825,14.4221921,
S-JTSK: -742840.69 -1043766.32, RUIAN: 21700931

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.