- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci?
Hledáme přeborníka, jste to Vy?
* Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními
* Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve finančních záležitostech
* Příprava měsíčních a ročních uzávěrek a finančních reportů
* Spolupráce s orgány státní správy
* Správa finančních účtů a zodpovědnost za jejich správný stav
* Vedení účetní a mzdové agendy v souladu s aktuální legislativou
* Vypracování statistik, aktualizace dat a podkladů pro auditorské kontroly
* Zajišťování správné kontroly a následné evidence účetních a mzdových záznamů
* Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
* Prokazatelná praxe na podobné pozici
* AJ - pokročilá úroveň
* Výborná práce s PC - hlavně MS Office, systémy SAP/HELIOS/apod....
* 25 dní volna
* 3 dny zdravotního volna (Sickdays)
* Benefitní karta
* Dotované stravování
* Finanční příspěvek na stěhování
* Finanční příspěvek na dopravu
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost částečné práce z domova (Homeoffice)
* Odpovídající platové ohodnocení
* Roční bonusy
* Společenské firemní akce
* Školení a vzdělávací kurzy

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.