Picker na sklad kosmetiky – od 200 Kč/hod

Praha
40.000 – 45.000 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Základní
Vhodné také pro

O nás

SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o.

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.

Hledáte stabilní práci ve skladu bez nočních směn a s férovým výdělkem? Přidejte se k týmu, který se stará o expedici oblíbené kosmetiky v moderním skladu v Jažlovicích u Říčan.

Co vás čeká?

  • Sběr objednávek s kosmetikou na palety
  • Rozbalování a balení krabic
  • Práce se skenerem
  • Manipulace s paletovým vozíkem (ručním nebo elektrickým)

Co vám nabídneme?

  • Mzda 34 000 Kč hrubého + bonusy až 6 000 Kč každý měsíc
  • Směny 5 dní v týdnu po 8 hodinách (dvousměnný provoz – bez nočních směn)
  • Příplatky: 25 % ve všední dny, 50 % o víkendu
  • Stravenky v hodnotě 102 Kč/směna
  • 3 sick days za rok
  • Multisport karta
  • 25 dní dovolené ročně
  • Doprava zdarma na směny (firemní autobus z Roztyl nebo z Říčan)
  • Legální zaměstnání včetně zdravotního a sociálního pojištění

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenosti ze skladu výhodou
  • Porozumění českému jazyku
  • Dobrý fyzický stav (manipulace s břemeny do 25 kg, práce s vozíky)

Poznámka:

  • Smlouva na dobu určitou (s možností prodloužení)
  • Vhodné pro muže

V případě zájmu prosím zašlete váš životopis na e-mail přes odpovědní formulář nebo přes odpovědní formulář. Těším se na budoucí spolupráci!

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Zaměstnanecké akcie
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Parkoviště

Sídlo firmy

SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o.
Na příkopě 854/14
110 00 Praha

IČO: 26711834
Datová schránka: dgu5sfq
Další informace:
GPS: 50.085284,14.425566,
S-JTSK: -742537.09 -1043289.63, RUIAN: 21706557

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.