- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte vzdělání v oboru informačních technologií? Nechybí Vám praxe v oblasti IT a vedení týmu minimálně 5 let? Komunikace v anglickém jazyce pro Vás není překážkou?
Pošlete mi Váš životopis k posouzení!
Do významné společnosti v Ústeckém kraji hledáme vhodnou posilu na pozici:
MANAŽER IT ODDĚLENÍ (okolo 100.000 Kč)
* Vedení a rozvoj týmů IT specialistů
* Stanovení strategických vizí, stanovení a implementace strategie řešení systému informačních a komunikačních technologií v rámci společnosti
* Zodvpovědnost v oblasti SW, HW, struktura IT, zabezpečení
* Analýza vývoje a nových trendů v oblasti IT
* Zodpovědnost za správu serverů a údržby síťových technologií, zabezpečení lokální sítě, zálohování dat
* Správa SW licencí
* Navrhování plánu investic do IT a obnovy IT
* Zpracování koncepce spolupráce s jinými útvary firmy v rámci řízení a vývoje informačních systémů
* Vzdělání v oboru IT
* Prokazatelné zkušenosti v oboru a zkušenosti s vedením podřízených
* Znalost informačních systémů Microsoft Dynamics AX/Microsoft Dynamics 365 nebo SAP S/4HANA
* Zkušenosti s implementací IS výhodou
* Zkušenosti s projektovým řízením.
* Zkušenosti se správou PC, serverů, síťových technologií, příp. kamerovými systémy
* Schopnost samostatně nastavovat strategii v IT oblasti, vést nebo řídit projekty
* Komunikativní znalost angličtiny
* Zajímavou práci ve stabilní společnosti
* Motivující mzdové ohodnocení
* Pružnou pracovní dobu 37,5 hodiny týdně
* 25 dní dovolené
* Možnost občasného home office
* Příspěvek na penzijko
* Mobil a notebook
* Zvýhodněné stravování a cafeterie
* Odměna za odpracované roky
* Kurzy cizích jazyků (AJ nebo NJ)
* Nástup možný ihned, ale rádi si na Vás počkáme. :)
* Místo pracoviště: okres Ústí nad Labem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?