- 26 950 Kč
- Zkrácený úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Hledáme administrativní sílu do našeho týmu!
Máte vystudovanou střední školu – nejlépe ekonomického směru a jste organizační typ?
Pak se připojte k nám a pomozte nám udržovat plynulý chod naší kanceláře.
* Komunikace s klienty a dodavateli prostřednictvím e-mailu a telefonu
* Pomoc s přípravou dokumentů a prezentací
* Fakturace nájemného a rozúčtování služeb
* Koordinace schůzek a jednání
* Správa dokumentů a archivace
* Další administrativní podpora týmu dle potřeby
* SŠ/VŠ vzdělání nejlépe v ekonomickém nebo stavebním směru
* Praxe na administrativní pozici – vítána
* Pokročilá znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
* Základní znalost AJ
* Výborné organizační a komunikační dovednosti
* ŘP sk. B
* Motivující mzdové ohodnocení
* 5 týdnů dovolené
* Zvýhodněné stravování v místě pracoviště
* Příjemné pracovní prostředí
* Příspěvek na sportovní aktivity
* 3 Sick days
* Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* Školení potřebná pro profesní rozvoj
* Příležitost k profesnímu růstu a rozvoji
* Výborná dostupnost pracoviště MHD, možnost i parkování u firmy
* Lokalita: Brno
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?