Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory)

Brno
36.000 – 45.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Proveon, a.s.

Na trhu telemarketingu působíme již od roku 2006. Díky svým zkušenostem jsme se stali odborníky na služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu především v odvětví financí, pojišťovnictví, energetiky a mobilních operátorů. Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, kterým přinášíme individuální a efektivní řešení zákaznických služeb.

O nás

Hledáme motivované a komunikativní kolegy a kolegyně, kteří rozšíří náš tým na zákaznické lince Vodafone.
Pokud rád*a pomáháš lidem a řešíš problémy, může být tahle práce skvělým startem nebo novou výzvou.

Nemusíš mít předchozí zkušenosti – všechno Tě naučíme během naší propracované certifikace.

Co Tě čeká během pracovního dne?

  • Den začneš s týmem a společně si řeknete, co je nového.
  • Budeš přijímat hovory od zákazníků Vodafone, kteří nás sami kontaktují, pomáhat jim s řešením jejich požadavků a poskytovat informace o našich službách.
  • Pomůžeš zákazníkům najít nejlepší řešení – problémy jsou různorodé, nuda u nás nehrozí. 😊
  • Práce probíhá i na počítači – v systémech, které Tě naučíme ovládat.
  • Součástí péče o klienty je i prodej nových služeb a úprava těch stávajících – vše probíhá pouze během příchozího hovoru (nikomu nevoláš). 😊
  • Pauzu si můžeš přizpůsobit podle potřeby během dne.
  • Během směny probíhají školení, zpětné vazby a workshopy, které Ti pomohou se stále posouvat.
  • Pravidelně se můžeš zapojit do soutěží – samostatně nebo v týmu.

Koho hledáme?

  • Jsi komunikativní a umíš naslouchat.
  • Mluvíš plynně česky nebo slovensky.
  • Rád*a hledáš řešení a dotahuješ věci do konce.
  • Zvládáš základy práce na počítači a zajímáš se o technologie.
  • Máš příjemné vystupování přirozenou empatii, díky které si tě lidé oblíbí už při prvním hovoru.

Kolik si vyděláš?

  • Nástupní mzda je od 27 500 Kč za měsíc + odměny a k tomu každý měsíc 2 400 Kč příspěvek na stravování přímo na tvůj účet.
  • Celkem tedy dostaneš cca 29 900 a k tomu odměny. Průměrně si naši operátoři na plném úvazku vydělají na odměnách kolem 6 000 - 8 000 KčNadprůměrní operátoři*ky si vydělají jen na odměnách kolem 20 000 Kč i více.
  • V průběhu prvního měsíce Ti přijde náborová odměna 9 000 Kč.


Co dalšího ti můžeme nabídnout?

  • Možnost částečného home office po řádném zaškolení.
  • Firemní NEOMEZENÝ tarif za zhruba stokorunu.
  • Datová SIM ZDARMA do tabletu či notebooku (neveřejná nabídka).
  • Slevy až 18 000 Kč ročně na Vodafone TV a internet (500 Mb/s + TV se všemi balíčky za 165 Kč).
  • Zvýhodněné nabídky pro Tvoji rodinu a přátele.
  • Sleva na nový telefon nebo tablet.
  • MultiSport karta.
  • Kariérní růst, pokud tě práce baví a ukážeš, co v tobě je.
  • Možnost pracovat na plný nebo zkrácený úvazek.
  • Přátelský tým, který Tě rád přivítá.
  • Firemní akce a teambuildingy.
  • Odměna 15 000 Kč za doporučení nového kolegy.

Zaujala Tě tahle nabídka?

Pošli nám životopis a my se Ti brzy ozveme. Těšíme se na Tebe!

Staň se operátorem či operátorkou příchozí linky a buď první kontaktní bod pro naše zákazníky.

Nakoukni prostřednictvím linktr.ee/proveon na naše sociální sítě a zjisti, jak to u nás vypadá.

Benefity

  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Proveon, a.s.
Moravské náměstí 754/13
602 00 Brno

IČO: 27707687
Datová schránka: spifu63
Další informace:
GPS: 49.199876,16.606051,
S-JTSK: -598246.40 -1160209.27, RUIAN: 19174250

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!