- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenost s administrativní podporou manažerů nebo vedoucích pracovníků ve společnosti? Jste komunikativní a máte příjemné a profesionální vystupování? Práce na počítači Vám nedělá problém?
Pak hledáme právě Vás!
Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI Praha (35-45.000 Kč)
* plánování a účast na poradách top managementu
* zápisy z porad top managementu
* komunikace s kolegy napříč společností
* hlídání kalendáře ředitele
* vítání návštěv, uvedení do zasedacích místností
* řešení administrativních úkolů
* práce na PC (MS Word, MS Excel)
* SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenosti s podporou manažerů nebo vedoucích pracovníků
* uživatelskou znalost MS Office (pokročilejší znalost MS Excel vítána)
* pečlivost, samostatnost, komunikativnost, aktivní přístup
* kvartální a roční odměny
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování
* flexibilní pracovní dobu
* sick days
* firemní bonusy
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 10

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.