O nás
Jsme ANEX personální agentura.
Již 24 let pomáháme firmám hledat zaměstnance a úspěšně růst.
Pro významného klienta z oboru automatických hasících systémů hledáme Asistenta/ku vedení společnosti s dobrou angličtinou.
Náplň práce:
Administrativní a organizační činnosti pro vedení společnosti, spolupráce s externí účetní, zpracování podkladů, faktur, docházky, podkladů pro mzdy, přehled o činnosti servisních techniků, podpora vedení společnosti.
Pracoviště: Praha 5 - Radotín
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání
- praxi v obdobné pozici
- znalost AJ na úrovni B1
- výhodou znalost účetních vazeb
- komunikační dovednosti
- samostatnost a spolehlivost
- uživatelskou práci s MS Office
- uvítáme reference a foto
Co Vám můžeme nabídnout:
- pracovní poměr
- nástup ihned nebo dle dohody
- nástupní mzdu 40 - 45.000 Kč
- vývoj mzdy po zkušební době
- pracovní dobu 8 - 16
- přátelský tým
- zázemí menší stabilní soukromé společnosti
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Přátelské prostředí