- Plný úvazek
- Vhodné také pro seniory
Hledáme pečlivého a zodpovědného kolegu/kolegyni, který/á se bude podílet na správě majetku a administraci veřejných zakázek. Čeká Vás práce v profesionálním týmu, možnost podílet se na významných projektech dopravní infrastruktury a stabilní zázemí státní organizace.
• zadávání, vyhodnocování a kontrola zakázek malého rozsahu dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
• příprava dokumentace pro vyhlášení veřejné zakázky na základě podkladů
• zodpovědnost za průběh veřejné zakázky, zejména v oblasti kontroly zákonných lhůt a správnosti postupů dle zákona o veřejných zakázkách a vnitřní směrnice ŘSD
• práce s interním programem pro zadávání zakázek
• příprava zakázky od jejího vyhlášení až po podpis smlouvy
• zpracování návrhů smluv při správě majetku, včetně smluv týkajících se údržby a oprav
• min. SŠ (ekonomického směru výhodou)
• znalost zákona o veřejných zakázkách a jeho novelizací
• uživatelská znalost MS Office včetně Excelu
• řidičský průkaz sk. B (výhodou)
• znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
• flexibilní pracovní doba: To znamená více volnosti a lepší možnost skloubit práci s osobním životem.
• nový systém odměňování: Opustili jsme tabulkové platy a přešli na mzdové tarify – to znamená lepší platové možnosti a bonusy za skvěle odvedenou práci.
• spousta benefitů: Protože víme, jak je důležité cítit se dobře i mimo práci.
Nastoupit můžete ihned.
Zašlite strukturovaný životopis v češtině na e-mail: e-mail přes
.Ozveme se obratem.
Pro další informace kontaktujte: e-mail přes zobrazit tel. číslo .
, tel.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?