- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Referent/ka majetkové správy/veřejné zakázky Správa České Budějovice (101-2025)
Pracoviště-lokalita
Lidická 110/49, 370 44 České Budějovice
Na Správu České Budějovice do Oddělení veřejných zakázek hledáme posilu, která bude vykonávat tyto činnosti:
• Zajišťování a kontrolu věcné správnosti agendy zadávání veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb.
• Na základě podkladů od technických pracovníků přípravu dokumentace pro vypsání veřejné zakázky
• Zodpovědnost za průběh veřejné zakázky, zejména v oblasti kontroly zákonných termínů a správnosti postupů dle zákona o veřejných zakázkách a vnitřní směrnice ŘSD
• Práce s interním programem na zadávání zakázek
• Příprava zakázky od jejího vypsání až po podepsání smlouvy
• Spolupráce s technickými pracovníky
• Práce v týmu
• Práce se směrnicemi a vnitřními předpisy
• Další související činnosti v rámci Odboru veřejných zakázek
• SŠ/VŠ vzdělání – technického, právního nebo ekonomického směru
• Praxe v oblasti zadávání a realizace zakázek velkou výhodou - vhodné i pro absolventy
• Znalost zákona č. 134/2016 Sb. výhodou
• Uživatelská znalost MS Office (MS Office – Word, Excel,…)
• Trestní bezúhonnost
• Pečlivost a ochotu učit se, vnímat v souvislostech, schopnost reagovat na změny
• Komunikační dovednosti, dobrá znalost pravopisu a dobré vyjadřovací schopnosti zejména v písemném projevu, znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
• Schopnost týmové spolupráce v rámci oddělení
• Jedinečnou příležitost pracovat pro ŘSD a mít stabilní zaměstnání v organizaci, která si váží svých lidí.
• Profesionální, ale zároveň i přátelský tým kolegů, na které se můžete kdykoliv spolehnout.
• Možnost profesního růstu: U nás se budete mít možnost se dále rozvíjet a učit.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní systém Můj Up a produkty spoření na stáří, plně hrazená roční dálniční známka, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, slevy u cestovních kanceláří Invia, Alexandria, permanentky do ZOO, Aquaparku Čestlice, Aqualand Moravia, skipasy na lyže)
• Pružnou pracovní dobu, která umožní sladění pracovního a osobního života
Termín nástupu: od 1.5.2025 nebo dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky:
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Přihlášky:
Strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině, zasílejte na e-mail: e-mail přes , do předmětu uveďte „Referent/ka majetkové správy/veřejné zakázky Správa České Budějovice (101-2025)".
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?