- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Referent majetkové správy veřejných zakázek Správa Chomutov (131-2025)
Pracoviště-lokalita
Kochova 3975/10, 430 01 Chomutov
Na Správu Chomutov do Oddělení veřejných zakázek hledáme zástup za MD, který/á bude mít na starost:
• Zajišťuje komplexní přípravu, zadávání a kontrolu veřejných zakázek, kontroluje jejich věcnou správnost v souladu se zákonem č.134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek a příslušnými vnitřními normami.
• Na základě shromážděných stanovisek k veřejné zakázce zpracovává podklady pro jednání komise.
• Kontroluje kompletaci podkladů zadávací dokumentace k veřejným zakázkám ve spolupráci s příslušným oddělením.
• Připravuje k uzavření další související smluvní dokumenty (dodatky, dohody smluvních stran apod.).
• Zajišťuje aplikaci Zákona o registru smluv v rámci činnosti Správy.
• Eviduje a vyřizuje podané námitky a návrhy k výběrovým řízením na přezkoumání rozhodnutí v rozsahu platných interních pokynů, směrnice a nařízení v organizaci a sleduje zákonné lhůty.
• Zpracovává svěřenou agendu ve stanovených lhůtách.
• Pracuje v informačních systémech organizace.
• Pravidelně aktualizuje data v informačních systémech.
• Zajišťuje řádnou archivaci dokumentů ve své působnosti.
• Dodržuje základní povinnosti zaměstnance dle zákoníku práce, organizačního řádu a řídí se platnými předpisy, interními pokyny, směrnicemi a nařízeními v organizaci.
• Plní další úkoly vedoucího zaměstnance.
• VŠ - bakalář
• Praxe na obdobné pozici a znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek výhodou
• Uživatelská znalost MS Office
• Znalost programů Helios Nephrite a Symbasis výhodou
• Spolehlivost, samostatný a zodpovědný přístup, ochota učit se
• Jedinečnou příležitost pracovat pro ŘSD a mít stabilní zaměstnání v organizaci, která si váží svých lidí.
• Profesionální, ale zároveň i přátelský tým kolegů, na které se můžete kdykoliv spolehnout.
• Možnost profesního růstu: U nás se budete mít možnost se dále rozvíjet a učit.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní systém Můj Up a produkty spoření na stáří, dálniční známka, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, slevy u cestovních kanceláří Invia, Alexandria, permanentky do ZOO, Aquaparku Čestlice, Aqualand Moravia, skipasy na lyže).
• Pružnou pracovní dobu, která umožní sladění pracovního a osobního života
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu trvání MD.
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.