- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy

Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Referent majetkové správy veřejných zakázek Správa Chomutov (131-2025)
Pracoviště-lokalita
Kochova 3975/10, 430 01 Chomutov
Na Správu Chomutov do Oddělení veřejných zakázek hledáme zástup za MD, který/á bude mít na starost:
• Zajišťuje komplexní přípravu, zadávání a kontrolu veřejných zakázek, kontroluje jejich věcnou správnost v souladu se zákonem č.134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek a příslušnými vnitřními normami.
• Na základě shromážděných stanovisek k veřejné zakázce zpracovává podklady pro jednání komise.
• Kontroluje kompletaci podkladů zadávací dokumentace k veřejným zakázkám ve spolupráci s příslušným oddělením.
• Připravuje k uzavření další související smluvní dokumenty (dodatky, dohody smluvních stran apod.).
• Zajišťuje aplikaci Zákona o registru smluv v rámci činnosti Správy.
• Eviduje a vyřizuje podané námitky a návrhy k výběrovým řízením na přezkoumání rozhodnutí v rozsahu platných interních pokynů, směrnice a nařízení v organizaci a sleduje zákonné lhůty.
• Zpracovává svěřenou agendu ve stanovených lhůtách.
• Pracuje v informačních systémech organizace.
• Pravidelně aktualizuje data v informačních systémech.
• Zajišťuje řádnou archivaci dokumentů ve své působnosti.
• Dodržuje základní povinnosti zaměstnance dle zákoníku práce, organizačního řádu a řídí se platnými předpisy, interními pokyny, směrnicemi a nařízeními v organizaci.
• Plní další úkoly vedoucího zaměstnance.
• VŠ - bakalář
• Praxe na obdobné pozici a znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek výhodou
• Uživatelská znalost MS Office
• Znalost programů Helios Nephrite a Symbasis výhodou
• Spolehlivost, samostatný a zodpovědný přístup, ochota učit se
• Jedinečnou příležitost pracovat pro ŘSD a mít stabilní zaměstnání v organizaci, která si váží svých lidí.
• Profesionální, ale zároveň i přátelský tým kolegů, na které se můžete kdykoliv spolehnout.
• Možnost profesního růstu: U nás se budete mít možnost se dále rozvíjet a učit.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní systém Můj Up a produkty spoření na stáří, dálniční známka, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, slevy u cestovních kanceláří Invia, Alexandria, permanentky do ZOO, Aquaparku Čestlice, Aqualand Moravia, skipasy na lyže).
• Pružnou pracovní dobu, která umožní sladění pracovního a osobního života
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu trvání MD.
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?