- 29 120 – 39 010 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Referent majetkové správy - Správa dálnic (50-2025)
Pracoviště-lokalita
Práčská 3338/3, Záběhlice, 106 00 Praha 10
Do Úseku správy dálnic do Oddělení majetkové podpory hledáme novou posilu, která bude mít na starost:
• smluvní agenda související s dodatečným majetkoprávním vypořádáním dálnic v regionu Morava
• zajištění výběrových řízení pro zpracování znaleckých posudků a geometrických plánů, finančního vypořádání ve spolupráci s účtárnou
• smluvní agenda související se správou dálnic v regionu Morava a její evidence
• zajištění souvisejícího finančního vypořádání ve spolupráci s účtárnou
• komunikace s orgány státní správy a územní samosprávy
• spolupráce s majetkovými správci dálnic a středisky správy a údržby
• středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání právního směru ( praxe v oboru výhodou) ,
• všeobecný přehled v oblasti právních předpisů, zejména zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zák.č. 13/197 Sb., o pozemních komunikacích, zák.č. 77/1997 Sb., o státním podniku, zák.č. 256/2013 Sb., katastrální zákon,, zákon č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku, zákon č. 184/2006 sb., o vyvlastnění
• řidičský průkaz sk. B ( aktivní řidič)
• práce na PC, ochota pracovat v digitálních systémech
• dobrá orientace v katastrálních mapách
• dobré komunikační schopnosti, flexibilita, samostatnost, pečlivost a ochota doplňovat si znalosti a dovednosti
• Stabilitu státní organizace
• Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, účast na odborných konferencích apod.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny, benefitní karta a produkty spoření na stáří, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku, skipasy na lyže, sleva u cestovních kanceláří INVIA, Alexandria)
• Pružnou pracovní dobu
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Přihlášky
Zašlete strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině na e-mail: e-mail přes , do předmětu uveďte „Referent majetkové správy - Správa dálnic (50-2025)“.
Upozornění
Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., Zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr). Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.