- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Tajemnice Městského úřadu Adamov vyhlašuje výběrové řízení na místo úředníka/úřednice v pozici Pracovník/pracovnice odboru kanceláře tajemníka (OKT).
Místo výkonu práce: Městský úřad Adamov, Pod Horkou 101/2, 679 04 Adamov, odbor kanceláře tajemníka.
Platové podmínky: se řídí zákonem č.262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců orgánů státní správy, některých dalších orgánů a obcí, v platném znění. Platová třída 9.
Předpokládaný termín nástupu: 1. listopadu 2022, případně dle dohody.
Druh pracovního poměru: pracovní poměr na dobu neurčitou, rozsah: úvazek – 1,0.
Charakteristika místa: kumulovaná funkce – zajištění administrativních činností v oblasti sekretariát starosty, místostarosty a tajemníka, zajištění komplexní spisové služby úřadu, úsek krizového řízení.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- fyzická osoba se státním občanstvím ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt a která dále:
- dosáhla věku 18 let
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
- minimální vzdělání: úplné střední, nejlépe se zaměřením na ekonomiku nebo veřejnou správu
Další požadavky: dovednost práce na PC, komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi, časová flexibilita, schopnost samostatné práce, vysoké pracovní nasazení, organizační a rozhodovací schopnosti, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování, odolnost vůči stresu, řidičské oprávnění skupiny B, schopnost dále se vzdělávat dle požadavků zaměstnavatele
Vítány jsou: orientace v zákonech upravujících především oblast samosprávy a státní správy, zkušenosti v oboru.
Náležitosti přihlášky jsou:
- jméno, příjmení a titul zájemce
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
- telefonní a e-mailové spojení, datum a podpis.
K přihlášce nutno připojit následující povinné přílohy:
- strukturovaný životopis se zaměřením na údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem pokud takovýto doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami v zalepené obálce na adresu:
Městský úřad Adamov, k rukám tajemníka, Pod Horkou 101/2, 679 04 Adamov a vlevo nahoře Vaše jméno, příjmení a bydliště, nebo předejte na podatelně Městského úřadu v Adamově
nejpozději v termínu do 12.9.2022 do 12:00 hod.
Obálku označte heslem „Výběrové řízení – pracovník OKT 2022“. Bližší informace na tel. č. zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo , e-mail : e-mail přes .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.



