- 33 500 Kč
- Plný úvazek

Tajemnice Městského úřadu Adamov vyhlašuje výběrové řízení na místo úředníka/úřednice v pozici Pracovník/pracovnice odboru kanceláře tajemníka (OKT).
Místo výkonu práce: Městský úřad Adamov, Pod Horkou 101/2, 679 04 Adamov, odbor kanceláře tajemníka.
Platové podmínky: se řídí zákonem č.262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců orgánů státní správy, některých dalších orgánů a obcí, v platném znění. Platová třída 9.
Předpokládaný termín nástupu: 1. listopadu 2022, případně dle dohody.
Druh pracovního poměru: pracovní poměr na dobu neurčitou, rozsah: úvazek – 1,0.
Charakteristika místa: kumulovaná funkce – zajištění administrativních činností v oblasti sekretariát starosty, místostarosty a tajemníka, zajištění komplexní spisové služby úřadu, úsek krizového řízení.
Další požadavky: dovednost práce na PC, komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi, časová flexibilita, schopnost samostatné práce, vysoké pracovní nasazení, organizační a rozhodovací schopnosti, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování, odolnost vůči stresu, řidičské oprávnění skupiny B, schopnost dále se vzdělávat dle požadavků zaměstnavatele
Vítány jsou: orientace v zákonech upravujících především oblast samosprávy a státní správy, zkušenosti v oboru.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami v zalepené obálce na adresu:
Městský úřad Adamov, k rukám tajemníka, Pod Horkou 101/2, 679 04 Adamov a vlevo nahoře Vaše jméno, příjmení a bydliště, nebo předejte na podatelně Městského úřadu v Adamově
nejpozději v termínu do 12.9.2022 do 12:00 hod.
Obálku označte heslem „Výběrové řízení – pracovník OKT 2022“. Bližší informace na tel. č. zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo , e-mail : e-mail přes .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?