- 24 790 – 35 770 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Městský úřad Břeclav a nabízíme hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou , stabilní pracovní zázemí a mnoho zaměstnaneckých benefitů.
Řízení, metodické vedení a rozvíjení činností odboru kanceláře tajemníka, který se skládá z oddělení rozvoje, informatiky, vnitřní správy, sekretariátu starosty a právního oddělení
Vysokoškolské vzdělání, v magisterském nebo bakalářském studijním programu, časovou flexibilitu, komunikativnost, jednání s lidmi, aktivní přístup k řešení problémů, proaktivitu, výborné manažerské a organizační schopnosti, praxe ve vedení lidí min. 5 let, schopnost systematické práce na zkvalitnění služeb úřadu, orientaci na výkon a kvalitu práce ve svěřených agendách, zvláštní odborná způsobilost výhodou, ne však podmínkou, obecnou orientaci v legislativě, zejména v zákoně č. 128/2000 Sb., zákona o obcích, ve znění pozdějších předpisů, ŘP sk. “B”, velmi dobrá znalost práce na PC, nehledáme výhradně uchazeče s praxí ve veřejném sektoru, oceníme uchazeče s praxí na manažerské pozici, nebo se zkušenostmi s projektovým a strategickým řízením.
Odpovídající platové ohodnocení, pružnou pracovní dobu, příjemné a moderní pracovní prostředí, možnosti dalšího vzdělávání a seberozvoje, velmi dobré pracovní zázemí, 25 dnů dovolené a 5 dnů placeného volna při zdravotní indispozici, pracovní poměr na dobu neurčitou, finanční příspěvky na penzijní připojištění, sportovní a kulturní aktivity, zvýhodněný mobilní tarif, závodní stravování, odměňování dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.