Asistent/ka - organizační pracovník/ce, odboru kancelář tajemníka, oddělení právního, personálního a organizačního

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Bruntál   Zobrazit na mapě
Firma Město Bruntál
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Administrativní pracovník / pracovnice
Hrubá mzda 18.680 – 29.520 Kč

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 7.-8.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Pro fyzickou osobu, která:

  • je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let,
  • je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • znalost Zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, Zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, Zákona č. 159/2006., o střetu zájmů,
  • znalost práce na PC,
  • znalost psaní všemi deseti,
  • komunikativní schopnosti,
  • praxe ve spisové službě výhodou,
  • praxe ve státní správě či samosprávě výhodou.

Nabízíme:

  • Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.

Charakteristika vykonávané pozice:

  • zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti,
  • vedení organizačně technické agendy jednání orgánů města Bruntál včetně přípravy podkladů,
  • po administrativní stránce zajišťování úplných materiálů k jednání rady města (dále jen RM) a zastupitelstva města (dále jen ZM),
  • pořizování zápisů z jednání orgánů města Bruntál,
  • vyhotovení usnesení z jednání RM a ZM,
  • kontrola termínů plnění usnesení RM a ZM a průběžné kontroly plnění usnesení ZM,
  • příprava osnovy řízení pro jednání ZM,
  • zpracovávání interpelací, dotazů, připomínek a podnětů vznesených na zasedání ZM,
  • zabezpečení evidence a dalších administrativních úkolů podle Zákona č. 159/2006., o střetu zájmů,
  • plnění úkolů dle pokynů vedoucí úřadu, vedoucí odboru, starosty a místostarostů v souladu se sjednaným druhem práce,
  • zastupování na sekretariátu starosty a tajemníka v době nepřítomnosti asistentky starosty a asistentky tajemníka,
  • zastupování agendy evidence veškerých zpracovaných a předložených smluv uzavřených MěÚ a agendy zveřejňování smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv.

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 20. 01. 2023 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.
Z : 5.1.2023

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 6. května
  • Vrbno pod Pradědem
  • Domov pro seniory Vrbno, příspěvková…
  • 23 390 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. dubna
  • Krnov
  • STROJOSVIT a.s.
  • 23 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. března
  • Holešov
  • Středisko volného času, příspěvková…
  • 16 280 – 21 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. září
  • Chrudim
  • Vodní zdroje Ekomonitor spol. s r.o.
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. července
  • Kolín
  • Koberce ADAM s.r.o.
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. června
  • Česká Ves
  • Základní škola Česká Ves, okres Jeseník
  • 32 820 – 42 870 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. června
  • Sokolov
  • MAROTA CZ s.r.o.
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. června
  • Rakovník
  • Purem Rakovník spol. s r.o.
  • od 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. června
  • Srní
  • HOTELY SRNÍ, a.s.
  • 20 000 – 24 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 5. června
  • Sušice, Klatovy
  • MAXI-VNTC s.r.o.
  • od 17 900 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 5. června
  • Klatovy
  • Střední průmyslová škola, Klatovy,…
  • 19 000 – 26 200 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. června
  • Vodňany
  • Ondrej Schmidt
  • od 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. června
  • Strakonice
  • Nussara Salacova
  • 19 700 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 5. června
  • Blatná
  • LEIFHEIT s.r.o.
  • od 21 480 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 5. června
  • Rovensko
  • Agrodružstvo Zábřeh
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. června
  • Mohelnice, Šumperk
  • Miloš Pažout
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. června

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.

Teambuilding z pohledu firmy i zaměstnance

Teambuilding z pohledu firmy i zaměstnance

Teambuilding - co to je, jak jej připravit? Dáme vám tipy na teambuilding, jednotlivé aktivity, i ty netradiční. Účastníte se teambuildingu? Poradíme vám, na co si dát pozor. Není to jen o zábavě.

Vše o ukončení dohody o provedení práce

Vše o ukončení dohody o provedení práce

Jakékoliv ukončení pracovní poměru není snadné, proto jsme pro vás připravili detailní vysvětlení kdy a jakým způsobem můžete ukončit svou dohodu o provedení práce. Až si vyberete způsob ukončení dohody o provedení práce, budete mít k dispozici vzor ukončení dohody o provedení práce, a to zdarma a v editovatelné podobě s nápovědami, co a kam vyplnit.

Asertivita v práci - ano, ale… Ukážeme si, jak na to

Asertivita v práci - ano, ale… Ukážeme si, jak na to

Jste moc nebo málo asertivní? Ukážeme si metody, jak docílit vyrovnané asertivity. Asertivity, která nikoho neurazí, a vám pomůže k dosažení stanovených cílů.

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.

Zjistěte, zda máte nárok na otcovskou dovolenou

Zjistěte, zda máte nárok na otcovskou dovolenou

Aby tatínkové mohli pomoci po narození miminka s jeho péčí, mají nárok na 14 kalendářních dnů placeného volna, otcovské dovolené. Povíme si, co to je otcovská dovolená, kdo má nárok na otcovskou dovolenou, v jaké výši a kdy se vyplácí.

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.

administrativní AJ asistent asistentky benefit benefity Bor Bruntál činnost den dokumenty domov druh EU evidence HR ISO IT kancelář měsíc místo náležitosti narození nepřítomnost nové obsah plat plnění povolení pozice požadavky práce pracovní pracovník právo praxe řízení sick day SOU spis tajemník uchazeč úřad vedení vedoucí vhodné výkon vyšší vzdělání zaměstnání zařazení zdravotní znalost životopis agendy člen daný díl dokument dovednost dovolené informační jazyk jednání kontrola kontroly kov materiál města městské městský na dobu náležitost oblast oblasti odbor odborné odborný oddělení odeslat osobní osoby se zdravotním postižením PC pečení personální poměr PR právní prohlášení předpis předpoklad případ příprava přípravy příslušník přístup schopnost schopnosti střední střední vzdělání technické termín údaj úkol výběr výběrové řízení zaměstnanci

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena