Vedoucí oddělení právního a kancelář tajemníka

Žižkov, Praha
Plný úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 17. 1. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

vedoucí/vedoucího oddělení právního a kancelář tajemníka odboru kancelář úřadu

s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s příplatkem za vedení ve výši 8 249,--Kč dle ustanovení § 124 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán až do výše 37 170,--Kč. Nástup dohodou.

Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku

- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

- způsobilost k právním úkonům

- bezúhonnost

- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení)


Další požadavky

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v oboru právo a právní věda

požadovaná praxe: praxe ve veřejné správě vítána, na vedoucí pozici min. 2 roky,

požadované znalosti: znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/680 (GDPR), zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

další dovednosti, schopnosti: práce na PC, analytické myšlení, organizační a řídící schopnosti, výborné komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu.

Hlavní náplň práce

koordinace veřejných zakázek, koordinace revizi návrhů smluv, konzultace a právní podpora odborům ÚMČ v oblasti jejich činností, vedení právní agendy v samostatné působnosti, metodické řízení právních činností ostatních odborů ÚMČ, podílení se na tvorbě vnitřních předpisů ÚMČ, zajišťování činností vyplývající z čl. 38 a 39 Nařízení (EU) 2016/679 (tzv. GDPR), řízení pověřence pro ochranu osobních údajů.

Nabízíme

pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební telefon, občasná práce z domova.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

- jméno, příjmení a titul uchazeče,

- datum a místo narození,

- státní příslušnost,

- místo trvalého pobytu,

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,

- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení).

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí oddělení právního a kancelář tajemníka“

Nabídky zasílejte nejpozději do 5. 2. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referentka oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Mgr. Bc. Martina Trochová

tajemnice Úřadu městské části

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Orientální ústav AV ČR, v. v. i. | Orientální ústav AV ČR, v. v.… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 31 160 – 48 470 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • 100 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
SWORP a.s. | SWORP a.s. | Praha Praha
  • 45 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
SULCO Automotive Group, s.r.o. | SULCO Automotive Group, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna
SULCO Automotive Group, s.r.o. | SULCO Automotive Group, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna
Arthur Hunt Consulting s.r.o. | Arthur Hunt Consulting s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna
Café & Restaurant Slavia a.s. | Café & Restaurant Slavia a.s. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. srpna
Střední odborná škola Jarov | Střední odborná škola Jarov | Hrdlořezy, Praha Hrdlořezy, Praha
  • 32 000 – 43 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. srpna
ROTHLEHNER pracovní plošiny s.r.o. | ROTHLEHNER pracovní plošiny s… | Horní Počernice, Praha Horní Počernice, Praha
  • 50 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. srpna
ElektroSadlo s.r.o. | ElektroSadlo s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. srpna
Státní investiční a rozvojová společnost, a.s. | Státní investiční a rozvojová… | Praha Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 26. srpna
Atmedia Czech s.r.o. | Atmedia Czech s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. srpna
Městská část Praha 14 | Městská část Praha 14 | Praha Praha
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
Město Kopřivnice | Město Kopřivnice | Kopřivnice Kopřivnice
  • 24 770 – 47 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. července
Město Kopřivnice | Město Kopřivnice | Kopřivnice Kopřivnice
  • 24 770 – 47 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. září
Správa Národního parku České Švýcarsko | Správa Národního parku České… | Krásná Lípa Krásná Lípa
  • 25 280 – 40 120 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. ledna
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 25 130 – 37 030 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 25 130 – 37 030 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 25 130 – 37 030 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. dubna
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 25 130 – 37 030 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. května
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 25 130 – 37 030 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. února
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 25 130 – 37 030 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. března
Compas automatizace, spol. s r.o. | Compas automatizace, spol. s… | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. února
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Praha Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. února
Frauenthal Airtank Hustopeče s.r.o. | Frauenthal Airtank Hustopeče… | Hustopeče Hustopeče
  • 38 000 – 43 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. února
ÚSOVSKO FOOD a.s. | ÚSOVSKO FOOD a.s. | Hanušovice Hanušovice
  • 23 500 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
21 Consult Group s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, GLOBAL ASSISTANCE a.s., Městská část Praha 3, Orientální ústav AV ČR, v. v. i., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., RAVAFOL CZ s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Golf Arts s.r.o., Policejní prezidium České republiky, LPP Czech Republic, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Crocodille ČR, spol. s r.o., OBIS s.r.o., CIAIS Retail, s.r.o., Česká pošta, s.p., JISTU recruitment s.r.o., EKOSPOL a.s., Ředitelství silnic a dálnic s. p., ProfesKontakt, s.r.o., SWORP a.s., mBlue Czech, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Advantage Consulting, s.r.o., NADĚJE, Kořínková Klára, JUDr.,Ph.D., advokátka, SULCO Automotive Group, s.r.o., TOP HOTELS GROUP a.s., Arthur Hunt Consulting s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Dětské centrum Paprsek, Národní technické muzeum, JOBSTART s.r.o., BDL Med, s.r.o., XXXLutz, Městská část Praha-Libuš, ARAMARK, s.r.o., Café & Restaurant Slavia a.s., Střední odborná škola Jarov, HVLD Management s.r.o., ROTHLEHNER pracovní plošiny s.r.o., ElektroSadlo s.r.o., Státní investiční a rozvojová společnost, a.s., Atmedia Czech s.r.o., Etimos Human s.r.o., Vyšší odborná škola zdravotnická a Střední zdravotnická škola, Praha 4, 5. května 51

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Fakturant / Fakturantka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Správce / správkyně IT, Technik / technička IT, Tester, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Dekoratér / Dekoratérka, Knihovník / Knihovnice, Architekt / Architektka, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vršovice, Praha, Dolní Chabry, Praha, Žižkov, Praha, Libeň, Praha, Nové Město, Praha, Holešovice, Praha, Kamýk, Praha, Braník, Praha, Celá ČR, Hloubětín, Praha, Smíchov, Praha, Čakovice, Praha, Záběhlice, Praha, Břevnov, Praha, Chodov, Praha, Vinohrady, Praha, Krč, Praha, Stodůlky, Praha, Ruzyně, Praha, Dolní Měcholupy, Praha, Staré Město, Praha, Hrdlořezy, Praha, Horní Počernice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

auto
Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC