Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru – fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá český jazyk
Požadavky uchazeče:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- řidičský průkaz skupiny B
- výborná znalost práce na PC (MS Office)
- znalost úřední korespondence a orientace v legislativě veřejné správě a praxe ve veřejné správě výhodou
- organizační a komunikační schopnosti
- kreativita a časová flexibilita, pečlivost, důslednost a spolehlivost
Pracovní náplň:
- administrativní práce kanceláře tajemníka
- příprava podkladů pro jednání rady a zastupitelstva MO, zápisy, zveřejňování informací o jednání zastupitelstva, vedení evidence zadaných úkolů
- aktualizace webových stránek
- archivace písemností
- ostatní organizačně administrativní práce související se svěřenou funkcí
- zástup při administrativní práci pro starostu, místostarostu a tajemníka
- zástup při správě datové schránky
- další práce dle pracovní náplně nebo dle pokynů vedení městského obvodu
- funkce tajemníka určené komise či výboru
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, zdravotní volno – sick days, příspěvky na kulturu a sport, stravenky.
Bližší informace k uvedenému výběrovému řízení a soupis povinných příloh pro zařazení uchazeče do výběrového řízení jsou k dispozici na webových stránkách Městského obvodu Liberec – Vratislavice nad Nisou na adrese https://www.vratislavice.cz/urad/volna-pracovni-mista
Uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů do tohoto výběrového řízení je dne 29. 1. 2020 ve 12:00 hod.