- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: správa počítačové sítě včetně technických a programových prostředků (HW, SW) v rámci městského úřadu a městské policie, zajištění bezproblémového chodu technických a programových prostředků a internetových služeb na úřadě, administrace informačních systémů, podpora uživatelů (metodická a odborná pomoc zaměstnancům úřadu) v prostředí MS Windows, příprava projektů digitalizace agend a rozvoje informačních systémů a (např. portál občana, rozvoj technologického centra, rozvoj metropolitní sítě apod.), spolupráce na dokumentaci, upravující provoz ICT úřadu, realizace výběrových řízení na HW a SW, připomínkování a evidence smluv na ICT služby, spolupráce na tvorbě rozpočtu IT, příprava dotačních projektů
POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání (zaměření – informatika a výpočetní technika), praxe ve veřejné správě, zejména v oblasti ICT výhodou, znalost správy počítačové sítě a Windows serverů ( Active Directory atd.), zkušenosti se správou počítačových sítí a praxe v této oblasti výhodou, administrátorská znalost operačních systémů MS Windows znalost virtualizace VMware výhodou, zkušenosti s elektronickou spisovou službou výhodou, znalost problematiky elektronického podpisu, certifikátů, šifrování výhodou Dále: znalost anglického jazyka (minimálně na úrovni čtení technické dokumentace) výhodou vysoké pracovní nasazení, samostatnost, zodpovědnost a časová flexibilita, velmi dobrá schopnost vstřícného jednání s lidmi a komunikace, schopnost týmové, ale zároveň i samostatné práce, ochota dalšího vzdělávání v oboru ICT (semináře, školení), řidičský průkaz skupiny B
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 24. 3. 2023, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67, I. patro, č. dveří 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – informatik“) na adresu: Městský úřad Chrudim Ing. Jitka Kandusová vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Resselovo nám. 77 537 16 Chrudim
Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.