- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: správa počítačové sítě včetně technických a programových prostředků (HW, SW) v rámci městského úřadu a městské policie, zajištění bezproblémového chodu technických a programových prostředků a internetových služeb na úřadě, administrace informačních systémů, podpora uživatelů (metodická a odborná pomoc zaměstnancům úřadu) v prostředí MS Windows, příprava projektů digitalizace agend a rozvoje informačních systémů a (např. portál občana, rozvoj technologického centra, rozvoj metropolitní sítě apod.), spolupráce na dokumentaci, upravující provoz ICT úřadu, realizace výběrových řízení na HW a SW, připomínkování a evidence smluv na ICT služby, spolupráce na tvorbě rozpočtu IT, příprava dotačních projektů
POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání (zaměření – informatika a výpočetní technika), praxe ve veřejné správě, zejména v oblasti ICT výhodou, znalost správy počítačové sítě a Windows serverů ( Active Directory atd.), zkušenosti se správou počítačových sítí a praxe v této oblasti výhodou, administrátorská znalost operačních systémů MS Windows znalost virtualizace VMware výhodou, zkušenosti s elektronickou spisovou službou výhodou, znalost problematiky elektronického podpisu, certifikátů, šifrování výhodou Dále: znalost anglického jazyka (minimálně na úrovni čtení technické dokumentace) výhodou vysoké pracovní nasazení, samostatnost, zodpovědnost a časová flexibilita, velmi dobrá schopnost vstřícného jednání s lidmi a komunikace, schopnost týmové, ale zároveň i samostatné práce, ochota dalšího vzdělávání v oboru ICT (semináře, školení), řidičský průkaz skupiny B
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 24. 3. 2023, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67, I. patro, č. dveří 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – informatik“) na adresu: Městský úřad Chrudim Ing. Jitka Kandusová vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Resselovo nám. 77 537 16 Chrudim
Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.