- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Kvalifikační předpoklady:
Min. střední vzdělání s maturitní zkouškou, stavební či elektrotechnický směr výhodou; podmínkou orientace ve stavební dokumentaci a čtení technických výkresů; bezúhonnost; orientace v oblasti technické a administrativní správy nemovitostí, orientace ve stavebním zákoně výhodou; zkušenost s realizací staveb či správou nemovitostí výhodou; orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy výhodou; výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; flexibilita, loajalita, samostatnost, zodpovědnost a schopnost týmové práce; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet); řidičský průkaz – minimálně skupina B; odolnost vůči stresu.
Popis vykonávané práce:
Pracovní pozice je součástí menšího pracovního kolektivu, který má na starosti péči o budovy Magistrátu města Jablonec nad Nisou a budovu městské policie (administrativní i technické činnosti). Nabízíme zajímavou, nestereotypní práci vhodnou i pro čerstvé absolventy technických oborů, umožníme další odborný růst či doplnění vzdělání. Součástí výkonu práce je zajištění realizace staveb, oprav a odstranění havárií v budovách magistrátu a městské policie, zajištění zpracování projekční přípravy u plánovaných stavebních akcí, příprava a vedení plánů oprav, revizí a údržby a zajištění jejich realizace, spolupráce při přípravě veřejných zakázek, technické činnosti při plnění veřejných zakázek, spolupráce při technickém zabezpečení kulturních a jiných akcí v budovách a na veřejných prostranstvích a obsluha systému EZS a PZTS (požární a tísňový zabezpečovací systém).
Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?