- 40 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: Vede Odbor kanceláře tajemníka a odpovídá za jeho činnost, zejména: koordinuje, řídí a kontroluje činnost oddělení a úseků Odboru kanceláře tajemníka a plní úkoly zadané vedením úřadu a orgány města v samostatné i přenesené působnosti v oblasti personální a platové agendy, vzdělávání zaměstnanců, hospodářské správy, požární ochrany a krizového řízení, informatiky, vnějších vztahů, právních záležitostí, vidimace a legalizace a agendy CzechPOINTU; vytváří samostatně vnitřní předpisy úřadu (organizační řád, pracovní řád), případně spolupracuje na vytváření dalších vnitřních předpisů a jejich zavádění do praxe úřadu; samostatně sestavuje rozpočet Odboru kanceláře tajemníka, průběžně kontroluje jeho čerpání, vykonává funkci příkazce operací, podává návrhy na rozpočtová opatření; samostatně organizuje a metodicky zajišťuje agendu výběr nových zaměstnanců v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb.; realizuje koncepční záměry vedení města, samostatně zpracovává podklady pro jednání Rady města a Zastupitelstva města, vyplývající z působnosti odboru; koordinuje zapojení odboru v metodách řízení kvality, CAF, Benchmarkingová iniciativa …
POŽADAVKY: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (vzdělání v právním, ekonomickém oboru či oboru zaměřeném na veřejnou správu je výhodou); praxe na vedoucí pozici, řízení pracovního kolektivu (minimálně 3 roky); praxe ve státní správě a samosprávě (minimálně 5 let); velmi dobrá znalost právních norem, souvisejících s vykonávanou činností, zejména zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce; orientace v oblasti veřejné správy, v problematice veřejných zakázek, rozpočtové skladby, ochrany osobních údajů (GDPR), v organizační struktuře MěÚ Chrudim, a v působnosti odborů, zejména Odboru kanceláře tajemníka; dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet); řidičský průkaz skupiny B výhodou. Osobnostní předpoklady: velmi dobré organizační a řídící schopnosti, strategické uvažování; schopnost týmové i samostatné práce, schopnost rozhodování, ochota vzdělávat se, odolnost proti stresu; umění jednat s lidmi, schopnost motivovat zaměstnance; dobrý písemný a ústní projev, výborná znalost českého jazyka podmínkou (formulace textů, pravopis); velmi dobré komunikační schopnosti, odpovědnost, spolehlivost, důslednost
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 10. 3. 2023.
Více o výběrovém řízeni na: www.chrudim.eu.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.