- 25 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Kvalifikační předpoklady:
sociální pracovník, který splňuje kvalifikační předpoklady dle §110 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách (musí se jednat o dokončené vzdělání); orientační znalost legislativy v oblasti sociální práce; zkušenosti s vytvářením a koordinací sítí podpory, plánováním a vedením případových konferencí výhodou; organizační, komunikační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, empatie; pracovní flexibilita, schopnost samostatné tvůrčí práce, koncepční myšlení, odolnost vůči stresu; schopnost pružně rozhodovat a přijímat za svá rozhodnutí odpovědnost; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet);řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Popis vykonávané práce:
Budete vykonávat činnosti sociálního pracovníka na obci. Především budete zajišťovat sociální šetření, řešit nepříznivou sociální situaci klientů, realizovat poradenství, provádět depistáže, poskytovat krizovou pomoc, komunikovat s NNO, spolupracovat ubytovateli a zaměstnavateli klientů ve městě. Budete doprovázet klienty, pracovat také v terénu v přirozeném prostředí klientů, budete se podílet se na formování podmínek bydlení v městských bytech a v této věci poskytovat poradenství. Ve spolupráci s Oddělením organizace a personálu veřejných prací se budete podílet na zlepšování situace klientů v oblasti zaměstnávání.
Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?