- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Kvalifikační předpoklady:
orientace v sociální oblasti; příp. právu – výhodou; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy výhodou; výborné organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, vysoká výkonnost, empatie; flexibilita, loajalita, samostatnost a zodpovědnost; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet); dobrá orientace v právním řádu České republiky a právu Evropské unie; znalost práce s automatizovanými systémy právních informací; čeština psaná i mluvená podmínkou; řidičské oprávnění skupiny „B“.
Popis vykonávané práce:
Budete vést menší tým pracovníků, který bude poskytovat poradenství klientům v oblasti bydlení, zaměstnanosti a dluhů. Budete zodpovídat za realizaci supervizí a vzdělávání svých kolegů. Vaše oddělení bude realizovat přímou práci s klienty často také v terénu. Hlavní činností oddělení bude především řešení problematiky v oblasti bydlení. Budete se podílet na formování podmínek bydlení v městských bytech. Oddělení bude vyřizovat veškeré žádosti o městský byt a pomáhat klientům při řešení problematiky bydlení i v soukromých domech. Bude klientům pomáhat řešit dluhovou problematiku a ve spolupráci s Oddělením organizace a personálu veřejných prací zlepšovat situaci klientů v oblasti zaměstnávání. Bude řešit problémy spojené s diskriminací a zajišťovat rozvoj participativních metod práce. Součástí Vaší práce bude také rozvoj spolupráce s návaznou sociální sítí ve městě, vzájemné propojování činností a koordinace spolupráce. Dále se bude jednat o spolupráci s Agenturou pro sociální začleňování a odpovědnost za realizaci Plánu sociálního začleňování města.
Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?