Vedoucí oddělení informatiky kanceláře tajemníka

Znojmo
do 45.000 Kč

SDĚLENÍ ZAMĚSTNAVATELE
Nástup možný po dohodě i jinak.
Kvalifikační požadavky:

  • dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění:

• vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském stupni vzdělání zaměřeném nejlépe na: informatika, informační technologie, informační systémy, počítačové inženýrství, kybernetika, elektrotechnika, automatizace; případně veřejná správa nebo management – oba doplněné o praxi v IT oblasti.
Požadavky na uchazeče:
• praxe v oblasti správy informačních systémů nebo síťové infrastruktury (min. 3–5 let),
• praxe ve vedoucí pozici min. 2–3 roky, ideálně v IT týmu nebo ve veřejné správě,
• znalost činností územních samosprávných celků,
• znalost platných právních předpisů souvisejících s problematikou zákona o kybernetické bezpečnosti (č. 264/2025 Sb.) a související prováděcí vyhlášky (č. 82/2018 Sb., č. 315/2021 Sb., č. 190/2023 Sb.); zákona o ochraně osobních údajů (GDPR); zákona o informačních systémech veřejné správy (č. 365/2000 Sb.); zákona o archivnictví a spisové službě (pro řízení elektronické spisové služby); ITIL / ISO 27000 (procesní řízení IT a bezpečnostní standardy),
• schopnost řídit tým a plánovat IT rozvoj úřadu (projektové řízení, rozpočet, strategické plánování
Zaměstnanecké výhody:
• možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění,
• možnost odměny za splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu,
• stabilní zaměstnání, možnost průběžného vzdělávání v rámci vykonávané činnosti,
• pružná pracovní doba, 200 hodin dovolené (5 týdnů), 4 dny sick days,
• pracovní volno placené v den výročí narozenin,
• e-stravenky v nominální hodnotě 150 Kč, karta Edenred Benefits,
• odměny při pracovních a životních výročích,
• další benefity zaměstnavatele.
Informace:

  • mailem
  • telefonicky 8–15 hod.>

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto bezpečnost