- 45 000 Kč
- Plný úvazek
Druh práce:
" zpracovává, připravuje, nebo se vyjadřuje k návrhům interních předpisů města (směrnice, instrukce, pokyny, informace, řády, zásady aj.).
" kontroluje po právní stránce návrhy usnesení podání do rady a zastupitelstva města, vydává připomínky a doporučení pro ostatní organizační jednotky městského úřadu k úpravám podání, kontroluje dodržování zákona o obcích a jednacího řádu rady a zastupitelstva města.
" zajišťuje po právní stránce organizaci a zasedání zastupitelstva města a rady města.
" zpracovává zásadní právní výklady a stanoviska nebo stanovuje obecné postupy aplikace právních předpisů nebo komunitárních předpisů ve specializovaných oborech ve vymezené působnosti státní správy nebo samosprávy, zejména v oblasti zákona o obcích, včetně případného řešení věcně a právně složitých případů a zastupování veřejných zájmů v soudních sporech.
" zpracovává právní rozbory, posouzení a stanoviska, poskytuje konzultace a informační pomoc při vyhledávání právních předpisů.
" zpracovává, připravuje nebo se vyjadřuje k návrhům právních předpisů města (obecně závazné vyhlášky a nařízení města).
" zpracovává a vyjadřuje se k návrhům smluv (individuálním, vzorovým, soukromoprávním i veřejnoprávním, aj.).
" ve spolupráci s IT a externím dodavatelem SW vykonává činnosti související s nastavením a aktualizací SW pro přípravu rad a zastupitelstev.
" vykonává agendu registru smluv dle interního předpisu města.
" vykonává agendu voleb a referenda.
" v rozsahu své pracovní činnosti zpracovává podání do orgánů města, odpovědi na dotazy dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, odpovídá na dotazy zastupitelů města, zajišťuje a odpovídá za archivaci materiálů dle spisového a archivačního řádu.
požadavky pro jmenování vedoucího úředníka:
" vysokoškolské vzdělání – právního směru (výhodou)
znalostní vybavenost
" zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení)
" zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
" zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce
" zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
" zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
" zákon č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád
" znalost teorie managementu
" znalost principů projektového řízení
schopnosti a dovednosti
" koncepční a strategické myšlení, logické pochopení podstaty věcí
" syntetické a analytické myšlení, rozvinuté kritické myšlení
" představivost při řešení úkolů, zhodnocení rizik a příčin situací a činění závěrů, definování optimálních postupů a jejich optimální plánování
" odolnost vůči stresu a zvládání zátěžových situací
" schopnost rozhodnout a realizovat potřebná opatření
" zajištění kontroly plnění úkolů
" proaktivní přístup, vytrvalost, sebemotivace, flexibilita
" práce na PC
" řidičský průkaz skupiny B
Platová třída: Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen dle nařízení vlády
č. 341/2017 Sb. v platném znění do dvanácté platové třídy (uvedena minimální hranice, dále dle započitatelné praxe, plus osobní hodnocení, plus příplatek za vedení).
Podání přihlášek
Přihlášky jsou podávány písemně poštou nebo podáním na podatelně Městského úřadu Zubří na adrese:
K rukám vedoucího úřadu
Mgr. Roman Hep
Městský úřad
U Domoviny 234
756 54 Zubří
v obálce s označením „NEOTVÍRAT – Přihláška do výběrového řízení na pozici právník/vedoucí odboru kanceláře starosty.“
Termín předložení přihlášek do 31.01.2024. do 10.00 hod.
Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Zubří, U Domoviny 234, u vedoucího úřadu Mgr. Romana Hepa, mob. zobrazit tel. číslo .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.