Vedoucí odboru Kancelář architekta města (KAM)

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Tábor
Firma Město Tábor
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Stavebnictví a realitní služby, Státní správa a samospráva, Architekt / Architektka, Stavební inženýr / inženýrka, Vedoucí pracovník / pracovnice
Min. vzdělání Vysokoškolské / universitní
Hrubá mzda 47.000 – 53.000 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 1. 8. 2022

O nás

Město Tábor, IČ: 00253014, odbor Kancelář architekta města

Bližší informace o nabízené pozici a přihláška na adrese:

https://taborcz.eu/vyberove-rizeni-vedouci-odboru-kancelar-architekta-mesta/d-83258/p1=65590

Náplň práce:

Agenda odboru dle organizačního řádu úřadu (budoucí zodpovědnost vedoucího KAM) - popis
činnosti:
- vydávání odborných vyjádření vyžádaných odborem vydávajícím ZS z hlediska cílů a úkolů
územního plánování (§ 6 odst. 1 písm. e), resp. § 96b stavebního zákona)
- vydávání stanovisek a souhlasů se stavebními záměry jménem obce jako účastníka řízení dle
§ 85 odst. 1 písm. b) stavebního zákona
- koordinace stanovisek města při vyjadřování k prodeji, pronájmu či převodu nemovitostí ve
vlastnictví města - koordinace zájmů rozvoje města, dopravy a životního prostředí
- participace, komunikace s veřejností ohledně rozvoje města, prezentace záměrů veřejnosti
- medializace témat rozvoje města, stavebních a jiných investičních záměrů, osvěta, pořádání
výstav, přednášek a besed včetně využití dalších i originálních motivačních a komunikačních
nástrojů ve spolupráci s koordinátorem komunikace s veřejností
- správa zveřejňované části zásobníku projektů, pro investiční záměry města
- zodpovědnost za vizuální podobu města (regulace reklamy a vizuálního smogu)
- poskytování odborné podpory ve věcech rozvoje a architektury města ostatním odborům
úřadu a městem zřizovaným organizacím (Bytes, TZMT, SLMT, TST)
- odborné zajištění agendy odborů MěÚ ve věcech souvisejících s rozvojem města, jeho
architekturou, veřejnými prostory, vizuální a estetickou kvalitou (konzultace, stanoviska,
iniciační skici, kontrola, oponentní posudky záměrů apod.)
- organizace koordinačních porad na úseku odborů, v jejichž kompetenci je péče o rozvoj a
podobu města se samosprávnými úkoly (OR, OD, OŽP, OIaSF)
- zastřešení činnosti energetika města a koordinace jeho činností s ostatními odbory
- agenda Zdravého města a MA21
- aktivní hájení zájmů města ve vztahu k územně plánovacím procesům na úrovni aglomerace,
regionálním i nadregionálním strategiím a územně plánovacím dokumentům (ZÚR, Politika
územního rozvoje ČR, spolupráce s příslušnými orgány měst táborské aglomerace)
- agenda participativního rozpočtu; iniciace, organizace, medializace a příprava projektů
- agenda spojená se strategickým plánem města
- agenda územního plánování v působnosti samosprávy
- správa GIS a DTMM doplněná o vrstvu záměry - projekty - stavby
- agenda Zásad pro výstavbu - spolupráce s investory na území města
- podklady pro investiční pobídky a iniciativní kroky směrem k potenciálním investorům,
majitelům pozemků ve městě a aktivní komunikace s nimi
- výstavy a prezentace investičních příležitostí (veletrhy, realitní trh)
- koordinační jednání ve věci infrastruktury se správci sítí
- zajišťování přípravné a projektové dokumentace od začátku vzniku záměru - studie stavby až
po vydání stavebního povolení / územního rozhodnutí / povolení záměru
- správa kulturních a technických památek a hodnot místního povědomí (drobné kulturní stavby
– kapličky atd.)
- konzultační činnost pro členy samosprávy, pracovníky úřadu a veřejnost
- účast na jednáních vedení města

Co od Vás očekáváme:

Základní předpoklady dle zákona č. 312/2002 Sb.:
a) státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR)
b) věk minimálně 18 let
c) způsobilost k právním úkonům
d) bezúhonnost
e) splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví
některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích
Jiné požadavky:
a) vysokoškolské vzdělání minimálně v magisterském programu – obor architektura
b) práce s PC – MS OFFICE
c) řidičské oprávnění skup.B
d) orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané činnosti
e) koncepční a analytické myšlení v širších souvislostech. Kreativita a schopnost formulování vizí
a cílů rozvoje města
f) dobré komunikační dovednosti, korektní jednání, organizační a prezentační schopnosti
g) znalost problematiky městského prostoru
h) znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon a prováděcích vyhlášek č. 499, 500 a
501/2006 Sb
i) výkon činnosti vedoucího KAM v souladu s Kodexem MA formulovaným ČKA – pozice
vedoucího je ekvivalentní práci MA ve svěřeném území
j) orientace ve veřejné správě
k) jazykové schopnosti
Výhodou je:
a) platná autorizace v jednom z těchto oborů:
 autorizovaný architekt A.0 - se všeobecnou působností
 autorizovaný architekt A.1 - obor architektura
 autorizovaný urbanista A.2 - obor územní plánování
 autorizovaný architekt A.3 - obor krajinářská architektura
b) znalost zákona č. 128/2000 Sb. O obcích (obecní zřízení)
c) zkušenosti s územním plánováním
d) zkušenosti z projekční praxe
e) délka praxe min. 10 let

Co Vám můžeme nabídnout:

a) zázemí respektované organizace
b) perspektivní pracovní pozici
c) seriózní jednání a zacházení se zaměstnanci
a) 5 týdnů řádné dovolené
b) 5 dnů plně hrazeného indispozičního volna
d) stravenky nebo gastro poukázky s minimální finanční účastí zaměstnance
e) možnost čerpání příspěvku na dovolenou, zdravotní náležitosti a jiné, ze sociálního fondu
f) možnost pravidelného sebevzdělávání formou školení a kurzů plně hrazených
zaměstnavatelem
g) možnost navrhnout personální obsazení expertní komise (poradního orgánu RM a
KAM)
h) řešení kreativních úkolů

V písemné přihlášce uvede uchazeč tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení, titul
b) datum a místo narození
c) státní příslušnost
d) místo trvalého bydliště
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního
občana
f) datum možného nástupu
g) datum a podpis zájemce
 

a dále připojí tyto doklady:
a) životopis, ve kterém uvede údaje o dosavadním zaměstnání a odborných znalostech a
dovednostech vztahujících se k požadovanému výkonu činnosti
b) výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší 3 měsíců, u cizích státních příslušníků též obdobný
doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský
stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně autorizaci
d) lustrační osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady
pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské
Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, v platném znění, (netýká se
osob narozených po 1.12.1971)
e) čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady
pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské
Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, v platném znění, ( netýká se
osob narozených po 1.12.1971 )
f) motivační dopis, možno doplnit portfoliem vlastních prací, seznamem publikačních činností aj.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Lhůta, místo a způsob pro podání přihlášek, adresa:
a) digitálně ve formátu pdf, max. vel. souboru 10 MB
lhůta pro podání přihlášek: 15.6.2022, 12.00 hod.
vyhodnocení přihlášek: do 30.6.2022
adresa pro zaslání přihlášek - datová schránka: 5zrb8iz
označení zprávy datové pošty: Přihláška do výběrového řízení KAM
alternativně:
b) písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 15.06 .2022 do 12 hodin na podatelně Městského úřadu Tábor, Žižkovo nám. 2, 390 01 Tábor.
 

Na obálku prosím uveďte:
„NEOTVÍRAT – výběrové řízení – vedoucí odboru KAM
Další informace podá ing. Štěpán Pavlík, starosta města, tel. zobrazit tel. číslo ., e-mail: Odpovědět na inzerát.

Informace o zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání
Poskytnuté osobní údaje bude správce (Město Tábor, IČO: 00253014, se sídlem Žižkovo náměstí 2, Tábor, ID datové schránky: 5zrb8iz, telefon: + zobrazit tel. číslo , e-mail (podatelna): Odpovědět na inzerát) zpracovávat v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů pro účely výběrového řízení a přípravy podkladů pro uzavření smlouvy. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má následující práva, která může uplatňovat u správce: právo na přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz a právo na omezení zpracování. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.
Jmenovaným pověřencem správce je Ing. Jiří Kubela, mobil:. zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Tábor
  • RC Radost o.p.s.
  • 15 000 – 20 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Studijní volno
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Herní zóna
  • Children-friendly office
  • ...
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Týn nad Vltavou
  • R.S.P. s.r.o.
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
včerejší
  • Tábor
  • Volodymyr Chopyk
  • od 21 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 22. dubna
  • Tábor
  • FERRUM s.r.o.
  • 36 000 – 36 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. dubna
  • Tábor
  • Lenka Cásková
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. dubna
  • Tábor
  • Gymnázium Pierra de Coubertina, Tábor,…
  • 23 390 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. února
  • Tábor
  • Stavo P-Z s.r.o.
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. ledna
  • Slapy, Tábor
  • KAVAS a.s.
  • od 19 536 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 19. dubna
  • Slapy, Tábor
  • Lukáš Vaňásek
  • 18 900 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. února
  • Slapy, Tábor
  • Lukáš Vaňásek
  • 18 900 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. února
  • Planá nad Lužnicí
  • Vesper Solutions, s. r. o.
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. ledna
  • Malšice
  • HMDESIGN TÁBOR s.r.o.
  • od 22 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 24. dubna
  • Chýnov
  • DŘEVOTVAR - ŘEMESLA a STAVBY, s.r.o.
  • od 19 600 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 20. března
  • Soběslav
  • QUABUS Rekonstrukce potrubí, s.r.o.
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. března
  • Komárov, Tábor
  • Jiří Hrdlička
  • od 21 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 24. dubna
  • Bechyně
  • Lázně Bechyně s.r.o.
  • od 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. dubna
  • Milevsko
  • KD Haus s.r.o.
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. února
  • Černovice, Pelhřimov
  • EBSpol s.r.o.
  • 20 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 18. března
  • Pacov
  • STATUS stavební a.s.
  • od 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
  • Pacov
  • STATUS stavební a.s.
  • od 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
  • Pacov
  • PACINSTAL s.r.o.
  • od 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
  • Pacov
  • SHB Hovorka s.r.o.
  • 50 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
  • Pacov
  • SHB Hovorka s.r.o.
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
  • Pacov
  • STATUS stavební a.s.
  • od 23 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 11. března
  • Pacov
  • STATUS stavební a.s.
  • od 23 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 11. března
  • Pacov
  • STATUS stavební a.s.
  • od 26 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 8. března
  • Veselí nad Lužnicí
  • MABA Prefa spol. s r.o.
  • od 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. března
  • Dolní Bukovsko
  • Jan Krška
  • od 22 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 23. února
  • Moraveč, Pelhřimov
  • HVOZDOVSKÝ s.r.o.
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 8. března
  • Louny
  • AGROFIM CZECH s.r.o. v likvidaci
  • 17 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
  • Roudnice nad Labem
  • Irena Šlajerová
  • od 24 400 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 5. října
  • Hradec Králové
  • Propagační podnik Hradec Králové s.r.o.
  • od 140 Kč / hod
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 21. srpna
  • Slavkov u Brna
  • AUTO - BAYER, s.r.o.
  • 24 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. června
  • Slavkov u Brna
  • AUTO - BAYER, s.r.o.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. června
  • Frýdek-Místek
  • Life System s.r.o.
  • od 19 700 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. června
  • Mladá Boleslav
  • World work agency s.r.o.
  • 19 200 – 37 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na ubytování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 2. července
  • Dalovice, Karlovy Vary
  • DREDGER s.r.o.
  • od 18 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ManpowerGroup s.r.o., IZOMAT stavebniny s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., RC Radost o.p.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, C.S.CARGO a.s., R.S.P. s.r.o., Volodymyr Chopyk, Friall s.r.o., ETM stavební s.r.o., FERRUM s.r.o., Lenka Cásková, PT servis konzervárna spol. s r.o., PL BEKO s.r.o., Gymnázium Pierra de Coubertina, Tábor, Náměstí Františka Křižíka 860, M.K. STAV Tábor s.r.o., DS-DRYWALL s.r.o., G - centrum Tábor, Stavo P-Z s.r.o., Plasmafera s.r.o.., BARTOŇ doprava a mechanizace s.r.o., KAVAS a.s., Lukáš Vaňásek, Vesper Solutions, s. r. o., HMDESIGN TÁBOR s.r.o., DŘEVOTVAR - ŘEMESLA a STAVBY, s.r.o., HORA s.r.o., Dětská psychiatrická nemocnice Opařany, David Komárek, CONSTRUCT CENTRUM s.r.o., QUABUS Rekonstrukce potrubí, s.r.o., Jiří Hrdlička, Lázně Bechyně s.r.o., AGRA Březnice a.s., Farma Kozák s.r.o., KD Haus s.r.o., EBSpol s.r.o., UHLÍ PÍSKY ČERT s.r.o., BEDOX Sky s.r.o., Elektro výrobní družstvo Pacov, STATUS stavební a.s., Espiroflex Czech, s.r.o., KPM elektro, s.r.o., PACINSTAL s.r.o., SHB Hovorka s.r.o., MABA Prefa spol. s r.o., RICHMONT - CZ a.s., JAFA ZEMĚDĚLSKÉ SLUŽBY s.r.o., Jan Krška, Topení Dvořák s.r.o., Šiman Bohdalín s.r.o., Dřevozpracující družstvo, HVOZDOVSKÝ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Obsluha strojů, Skladník / Skladnice, Účetní, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Instalatér a topenář / Instalatérka a topenářka, Zámečník / Zámečnice, Dělník / Dělnice, Mistr / Mistrová, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Pomocný pracovník / pracovnice ve stavebnictví, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavbyvedoucí, Stavební technik / technička, Tesař / Tesařka, Zedník / Zednice, Oblastní manažer / manažerka, Elektrikář / Elektrikářka, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Tábor, Celá ČR, Planá nad Lužnicí, Týn nad Vltavou, Sezimovo Ústí, Slapy, okres Tábor, Malšice, Chýnov, Opařany, Sepekov, Soběslav, Komárov, okres Tábor, Bechyně, Březnice, okres Tábor, Milevsko, Černovice, okres Pelhřimov, Votice, Deštná, okres Jindřichův Hradec, Pacov, Veselí nad Lužnicí, Dolní Bukovsko, Pošná, Bohdalín, Lukavec, okres Pelhřimov, Moraveč, okres Pelhřimov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak dát výpověď pracovní smlouvy a vzor zdarma

Jak dát výpověď pracovní smlouvy a vzor zdarma

Potřebujete v práci ukončit svůj pracovní poměr? Máte několik možností, které vám představíme, a připravili jsme pro vás i vzor výpovědi pracovní smlouvy. Pojďme se společně podívat na to, jak vypadá vzor výpovědi ze strany zaměstnance a co byste měli zvážit, než vyplníte námi připravený vzor výpovědi z práce.

Diskriminace na pracovišti - příklady a jak se bránit

Diskriminace na pracovišti - příklady a jak se bránit

Všichni jsme o diskriminaci slyšeli. Pojďme si vysvětlit, co to diskriminace je, jaké nejčastější typy diskriminace existují. Ukážeme si konkrétní příklady. Vysvětlíme si tři kroky, kterými se můžete proti diskriminaci bránit. A na závěr si řekneme, co diskriminace není.

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.

Žádost o prodloužení rodičovské dovolené + vzor

Žádost o prodloužení rodičovské dovolené + vzor

Potřebujete změnit délku své rodičovské dovolené? Stačí zaměstnavatele informovat, použijte náš formulář prodloužení rodičovské dovolené.

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.

Vše, co musíte znát o sick day

Vše, co musíte znát o sick day

Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

Vše o ukončení dohody o provedení práce

Vše o ukončení dohody o provedení práce

Jakékoliv ukončení pracovní poměru není snadné, proto jsme pro vás připravili detailní vysvětlení kdy a jakým způsobem můžete ukončit svou dohodu o provedení práce. Až si vyberete způsob ukončení dohody o provedení práce, budete mít k dispozici vzor ukončení dohody o provedení práce, a to zdarma a v editovatelné podobě s nápovědami, co a kam vyplnit.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Růžové prohlášení, jak správně zpracovat daně

Růžové prohlášení, jak správně zpracovat daně

Každý rok v práci vyplňujete růžové prohlášení, pojďte se na toto prohlášení podívat detailněji a zjistěte, jak správně uplatnit slevy na dani. Ukážeme vám, kde růžové prohlášení najdete. Finanční správa připravila růžové prohlášení jako formulář, který si vytisknete nebo vyplníte na počítači. Poradíme vám také, jak růžové prohlášení ukončit. K daním patří také potvrzení o zdanitelných příjmech, o kterém si řekneme více.

agenda AJ architekt auto Bor činnost ČR den dokumentace domov dopis e-mail energetik EU evidence fond gastro GDPR HR investor IT kancelář komunikace kraj kurz lhůta Lom město mobil možnost náplň práce NDA odbory odpovědnost Office ohledně OZP plat politika pozice požadavky práce praxe rozvoj SOU starosta stravenky telefon uchazeč vedoucí zaměstnavatel znalost životopis agendy architektura činnosti člen dokument dovednost informace jazyk kontrola koordinace kov kreativita města náplň nemovitost obor odbor opravy organizace PC podpory posudky PR prezentace proces procesů prodej program projekt předpis předpoklad region reklamy rok řidič seznam schopnost schopnosti smlouvy stav stroj trh volna vztah zaměstnanci způsobilost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena