- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
MÍSTO VÝKONU : Šafaříkova č.p. 635/24, Vinohrady, 120 00 Praha 2
KONTAKT PRVOTNÍ E-MAILEM : Kociánová Eliška, e-mail: e-mail přes – Zájemce prosíme, aby nám zaslali svůj strukturovaný životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím formuláře na tomto odkazu:? https://people-in-need-2.workable.com/jobs/1155872/candidates/new (Odkaz je nutné si zkopírovat a vložit do prohlížeče.)
Úvazek: plný
Smlouva: na dobu neurčitou
Nástup: dle domluvy
Člověk v tísni, o.p.s. dlouhodobě usiluje o otevřenou, informovanou, angažovanou a zodpovědnou společnost, která není lhostejná k problémům doma ani za hranicemi naší země.
Do našeho vedení hledáme kolegu/kolegyni na novou pozici Chief Operation Officer (COO – provozní ředitel/ka), srdcaře/ku s talentem strukturovat, organizovat, rozhodovat a vést. Jeho/jejím hlavním úkolem?bude vedení a supervize části průřezových oddělení organizace, koordinace centrálních procesů a dílem pak podpora programových sekcí Člověka v tísni.
Provozní ředitel/ka je parťákem finančního ředitele a podřízeným/ou výkonného ředitele. Těšíme se na hotového, schopného, aktivního, optimistického a hodnotově založeného člověka, který umí nést odpovědnost a chce zúročit své dovednosti a zkušenosti.
Je třeba otevřeně říci, že upřesnění portfolia nové/ho COO proběhne spolu s CEO (Šimon Pánek) a CFO (Jan Kamenický) podle kvalit a kompetencí daného kandidáta/ky.
Jaká agenda vás v této roli potká?
" Budete se aktivně podílet na vytváření strategického směřování organizace včetně ročních priorit a to převážně v rámci průřezových agend (IT, logistika, HR, provoz atd.);
" povedete jednotlivé týmy dalších zapálených kolegyň a kolegů z průřezových oddělení;
" budete zodpovídat za včasnou a kvalitní realizaci vám svěřených projektů napříč organizací;
" budete zodpovědný/á za aktualizace a vytváření organizačních směrnic a dohlížení na jejich respektování sekcemi;
" budete rozvíjet a spravovat následující oblasti – infrastruktura, procesy, nákup, dokumentace, standardy, vyjednávání cen a výběr dodavatelů;
" řídit budete i celkový finanční management svěřených oddělení a projektů (plánování rozpočtu, optimalizace nákladů, sledování a výkaz finančních toků, správa dodavatelů a smluv);
" stanete se členem Výkonné rady organizace (Top management) a budete spolupracovat i se Správní radou;
" povedete komplexní provoz a správu a údržbu centrály;
" budete plánovat a kontrolovat pracovní činnosti kolegů na centrále, včetně denní operativy.
Ideální kandidát/ka se dá vystihnout těmito slovy:
" Umí vést lidi a dělá to rád/a;
" má 10 let praxe v?managementu organizace, pobočky, business unity;
" je týmový/á hráč/ka s „can-do, will-do“ přístupem;
" je schopen/na řešit organizačně technické úkoly;
" je schopen/na pracovat v češtině a?angličtině;
" má rád/a a je pro něj/ní výzvou dynamická, různorodá a náročná práce, která má smysl;
" používá principy projektového a finančního řízení a rozumí jim;
" má praktickou zkušenost se SW nástroji a informačními systémy;
" je odolný/á vůči stresu a hledá řešení, nikoli problémy;
" dokáže sebevědomě vystupovat a prezentovat aktivity a výsledky svěřených oddělení;
" má smysl pro humor a nebere příliš vážně ani sám/sama sebe;
" je si vědom/a poslání organizace a v souladu s ním i jedná;
" zkušenost z neziskového sektoru a multikulturního prostředí považujeme za výhodu.
Co můžeme nabídnout:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?