Obchodně-provozní ředitel/ka

Velké Heraltice
65.000 – 75.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Jsme česká rodinná společnost zabývající se strojírenstvím. Zakládáme si na přátelské atmosféře, odpovědnosti jednotlivce a profesionalitě poskytovaných služeb. Nyní hledáme do našeho týmu energického a nadšeného obchodně-provozního ředitele/ku, který rozumí strojírenskému prostředí, má obchodního ducha a touhu budovat dlouhodobé vztahy s našimi partnery. Pokud Tě naše nabídka oslovila, neváhej se ozvat. Těšíme se!

Náplň práce:

  • Aktivní vyhledávání a navazování vztahů s potenciálními investory
  • Vyhledávání nových zakázek v soukromém i veřejném sektoru
  • Rozvíjení vztahů s investory ve strojírenském sektoru
  • Představování obchodních záměrů, kapacit a projektových řešení společnosti
  • Udržování pravidelné komunikace s klíčovými partnery
  • Řešení klíčových požadavků a vyjednávání smluvních podmínek
  • Monitorování spokojenosti zákazníků a získávání zpětné vazby
  • Analýza tržních trendů a hledání nových obchodních příležitostí

Co od Vás očekáváme:

  • Vzdělání SŠ/VŠ strojního zaměření podmínkou
  • Praxe alespoň 5 let na obdobné pozici podmínkou
  • Orientaci v oblasti strojírenství
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Strategické myšlení, cílevědomost
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Stabilní zázemí české strojírenské firmy s tradicí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Služební automobil, telefon, notebook
  • Možnost profesního růstu a školení
  • Přátelský kolektiv
  • 25 dní dovolené, občerstvení na pracovišti a další firemní benefity

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Firemní akce

Sídlo firmy

METOSA STEEL s.r.o.
Opavská 155
747 75 Velké Heraltice

IČO: 21895368
Datová schránka: 5yc5a8c
Další informace:
GPS: 49.975628,17.735003,
S-JTSK: -508395.79 -1082540.88, RUIAN: 4262492

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.