- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost LEAD HR hledá kandidáta na pozici COO / Provozního ředitele pro významnou firmu, inovativní společnost působící v oboru výroby a distribuce kosmetiky. Tato pozice je určena pro zkušeného a dynamického kandidáta inspirovaného výzvami, který je ochoten řešit problémy a stát se součástí mimořádného růstu společnosti s hlavní sídlem v Brně.
Jako COO / Provozní ředitel se stanete klíčovým členem vedení, kde budete zodpovědní za zastřešení provozu a strategický nákup, zajištění externích výrobních kapacit a řízení dodavatelského řetězce pro kompletní portfolio kosmetických a nekosmetických produktů.
Cílem je zajistit synergii svěřených oddělení, ustálení procesů, úzké a efektivní napojení na oddělení mimo operations (zejména marketing, finance) a leadership.
Další svěřené kompetence:
Nastavení funkčních procesů a klíčových parametrů jednotlivých kroků výroby, resp. dodávek produktů.
Tvorba a zajištění krizových scénářů ve výrobě či dodavatelském řetězci.
Odpovědnost za warehouse, logistiku a kvalitu.
Zkušenosti z FMCG segmentu, ideálně z oblasti vývoje a provozu dodavatelských řetězců.
Schopnost nastavit a spravovat klíčové parametry jednotlivých kroků výroby i dodávek produktů.
Silné vyjednávací schopnosti, orientace na čísla, odolnost vůči tlaku a zodpovědný přístup.
Nutný rozhled v dodavatelských řetězcích na mezinárodní úrovni.
Silné vyjednávací schopnosti (AJ samozřejmostí).
Preferujeme kandidáty z okolí Brna (mimobrněnští kandidáti musí počítat s častým dojížděním).
Těšíme se na kandidáty, kteří jsou nadšení pro oblast beauty a mají zájem o vývoj nových produktů. Náš klient nabízí odměnu odpovídající dovednostem a kompetencím, plus bonusy za splnění KPIs.
Firemní vůz pro firemní i soukromé účely.
Dále pak 25 dní dovolené, 2 sick days, slevy na produkty, multisport kartu, stravenky, jazykové kurzy a další vzdělávání, firemní akce, vzdělávací kurzy, children-friendly prostředí.
Typ pracovní smlouvy:
Preferujeme HPP, další podmínky kontraktu jsou záležitostí individuální domluvy (je možnost IČO) s flexibilní pracovní dobou.
Místo výkonu:
Brno, popř. Praha (je nutno počítat s častým dojížděním)
Pokud vás nabídka zaujala a chcete se dozvědět více o této velmi zajímavé příležitosti, neváhejte nám zaslat váš životopis nebo kontaktní údaje.
Těším se na naše spolupráci!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?