Trade marketing specialist (m/ž)

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Randstad HR Solutions s.r.o.

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Staň se součástí jedné z největších kosmetických společností na světě, s portfoliem známých vůní, dekorativní kosmetiky a péčí o pleť. Buduj strategii a marketingový plán značek v oblasti body and fragrance nebo v oblasti dekorativní kosmetiky jako Trade Marketing Specialist (m/ž).

náplň práce:

  • spolupráce při návrhu, plánování, provedení a vyhodnocení promočních plánů a strategií pro zákazníky a kanály společně s prodejním oddělením s cílem podpořit růst kategorie a značky
  • vývoj a realizace kampaní pro uvádění nových produktů na trh a důkladné sledování jejich výsledků
  • aktivní práce s portfoliem značky, aby zůstala vysoce konkurenceschopná a vytvářela nové obchodní příležitosti
  • spolupráce při koordinaci a řízení procesů plánování, výroby, implementace a hodnocení POS napříč kanály a klíčovými zákazníky pro dané značky
  • spolupráce při vývoji a návrhut plánogramů značek v souladu s globálními doporučeními
  • pravidelná analýza dostupných dat z trhu, návrh směrů pro zlepšení výkonu značky
  • analýza konkurenčních aktivit, včetně cen, uvádění nových produktů, spotřebitelských a obchodních akcí

co vám nabídneme

  • smlouva na dobu neurčitou
  • 25 dní dovolené
  • home office až 50% pracovní doby
  • elektronické stravenky 140 kč/den
  • elektronické Flexi-pass 1200 kč/kvartál
  • plně hrazený celoroční kupón na pražskou MHD
  • nadstandardní cestovní pojištění pro cesty na dovolenou hrazené plně zaměstnavatelem
  • každý kvartál zvýhodněný zaměstnanecký obchůdek

co od vás očekáváme

  • zkušenost v oblasti marketingu (trainee, internship, juniorní pozice v marketingu)
  • zkušenost z FMCG (ideálně kosmetické firmy)
  • pokročilá znalost anglického jazyka (interní využití)
  • velmi dobré analytické dovednosti, dobrý znalost Microsoft Excel
  • kreativní osobnost, flexibilní, schopný se rychle učit a přizpůsobit se novému prostředí/situacím

jak se přihlásit

Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování

Sídlo firmy

Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha

IČO: 08025851
Datová schránka: irtzzw4
Další informace:
GPS: 50.08138825,14.4221921,
S-JTSK: -742840.69 -1043766.32, RUIAN: 21700931

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?