Hledáme účetní, která si poradí s čísly… a (ne)musí být superhrdina - Praha

Praha
60.000 – 65.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Sabina Ponikelská, zobrazit tel. číslo

O nás

Hledáme samostatnou účetní do společnosti specializující se na výrobu a distribuci technických komponentů. Nehledáme superhrdinu – hledáme někoho, kdo se vyzná v číslech a dokáže vést účetnictví tak, aby byla všechna čísla vždy přesně tam, kde mají být.

Požadujeme minimálně 5 let praxe v samostatném účetnictví – hledáme někoho, kdo si umí poradit sám, i když bude mít vždy k dispozici podporu svého týmu.

Co budete mít v kompetenci:

  • Vedení účetnictví společnosti v souladu s platnou legislativou a interními směrnicemi

  • Zpracování účetních dokladů, kontrola formální a věcné správnosti

  • Příprava dokumentů pro externí účetní a spolupráce s účetní firmou

  • Evidence hmotného a nehmotného majetku a zásob

  • Zpracování a zaúčtování přijatých faktur

  • Zajištění fakturace společnosti

  • Pravidelná kontrola zůstatků na účtech

  • Spolupráce při tvorbě měsíčních a ročních účetních závěrek, statistiky a interní reporty

  • Spolupráce při inventarizacích majetku a závazků

  • Spolupráce při přípravě podkladů pro auditory, banky a další zainteresované strany

  • Příprava platebních příkazů a jejich schválení v bankovním systému

  • Stahování a účtování bankovních výpisů

  • Správa pokladny a účtování hotovostních dokladů

Budeme od Vás potřebovat:

  • Minimálně 5 let praxe v samostatném účetnictví

  • Silné znalosti účetních principů, DPH, daně z příjmů a dalších zákonných požadavků

  • Dobré komunikační a prezentační dovednosti

  • Spolehlivost, důslednost a samostatnost

  • Schopnost budovat dobré vztahy s kolegy a externími partnery

  • Ochota k neustálému zlepšování a inovacím

  • Samostatnost i týmová spolupráce

  • Pečlivost, důraz na přesnost a systematičnost

  • Schopnost efektivně řídit čas a plnit termíny

  • Odolnost vůči stresu a orientace na výsledky

  • Znalost MS Office 365 (Outlook, Word, Excel, OneNote, Teams, PowerPoint)

  • Aktivní znalost anglického jazyka (psaná i mluvená)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Stravenky nebo příspěvek na stravování
  • Firemní akce a teambuildingy

  • Výkonnostní odměny / bonusy

  • Občerstvení na pracovišti

  • Cafeteria systém (benefitní program)

 

Zaujala Vás tato příležitost? Ráda Vám sdělím více informací – stačí nám o sobě dát vědět.

Benefity

  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

LeasingTeam s.r.o.
Křížkovského 617/10
712 00 Ostrava

IČO: 17618321
Datová schránka: 37w36cf
Další informace:
GPS: 49.850907,18.295894,
S-JTSK: -469505.10 -1099942.18, RUIAN: 3152359

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.