- 44 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
C04 z:24/3/2020
Co bude Vaše práce obnášet:
o Budete reagovat na podněty vedoucích zaměstnanců v oblasti údržby strojů a zařízení
o Budete stroje seřizovat a udržovat je v provozuschopném stavu
o Budete provádět preventivní údržbu
o Budete uvádět do provozu nové stroje a kontrolovat, zda pracují správně
o Budete flexibilně opravovat poruchy na strojích
o Budete se starat o sklad náhradních dílů a chybějící budete objednávat
o Budete komunikovat s externími servisními firmami
o Povedete záznamy v informačním systému údržby
o Budeme rádi, když nám budete dávat návrhy na vylepšování technického vybavení a úpravy strojů
o A samozřejmě je potřebná aktivní komunikace s vedením společnosti
Co byste měl umět a co byste měl mít:
o SO/SŠ vzdělání technického směru (elektro, údržba)
o Znalost vyhlášky 50/1978 Sb., §6 nebo vyšší
o Orientace v technických výkresech a elektrických schématech
o Znalost práce s MS Office
o Aktivní přístup, schopnost samostatného rozhodování
o Iniciativa v řešení technických problémů
o Řidičské oprávnění skupiny B
o Výhodou je znalost hydraulických systémů
Co Vám nabízíme my:
o Nástupní plat 24 000,– Kč + prémie
o Ranní směny
o Maximální podporu vedení společnosti
o Stravenky 90,– Kč
o Životní/důchodové pojištění
o Vánoční prémie
o Pracovní oblečení
o Zvýhodněné volání (firemní tarif)
o Práce v zavedené rodinné firmě s více než 100 zaměstnanci
o Hlavní pracovní poměr
o Dobrý kolektiv
Více informací o pozici a o naší společnosti vám podá:
o Informace k pracovnímu místu podá Ing. Pekárek na tel. zobrazit tel. číslo
o Životopisy posílejte na:
o O společnosti: www.thermafm.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?