- 35 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
C04 z:24/3/2020
Co bude Vaše práce obnášet:
o Budete reagovat na podněty vedoucích zaměstnanců v oblasti údržby strojů a zařízení
o Budete stroje seřizovat a udržovat je v provozuschopném stavu
o Budete provádět preventivní údržbu
o Budete uvádět do provozu nové stroje a kontrolovat, zda pracují správně
o Budete flexibilně opravovat poruchy na strojích
o Budete se starat o sklad náhradních dílů a chybějící budete objednávat
o Budete komunikovat s externími servisními firmami
o Povedete záznamy v informačním systému údržby
o Budeme rádi, když nám budete dávat návrhy na vylepšování technického vybavení a úpravy strojů
o A samozřejmě je potřebná aktivní komunikace s vedením společnosti
Co byste měl umět a co byste měl mít:
o SO/SŠ vzdělání technického směru (elektro, údržba)
o Znalost vyhlášky 50/1978 Sb., §6 nebo vyšší
o Orientace v technických výkresech a elektrických schématech
o Znalost práce s MS Office
o Aktivní přístup, schopnost samostatného rozhodování
o Iniciativa v řešení technických problémů
o Řidičské oprávnění skupiny B
o Výhodou je znalost hydraulických systémů
Co Vám nabízíme my:
o Nástupní plat 24 000,– Kč + prémie
o Ranní směny
o Maximální podporu vedení společnosti
o Stravenky 90,– Kč
o Životní/důchodové pojištění
o Vánoční prémie
o Pracovní oblečení
o Zvýhodněné volání (firemní tarif)
o Práce v zavedené rodinné firmě s více než 100 zaměstnanci
o Hlavní pracovní poměr
o Dobrý kolektiv
Více informací o pozici a o naší společnosti vám podá:
o Informace k pracovnímu místu podá Ing. Pekárek na tel. zobrazit tel. číslo
o Životopisy posílejte na:
o O společnosti: www.thermafm.cz

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.